Gravatar

#1 filmz-Trace 19 år siden

Jeg har fået tilbudt at få malet et maleri af hvad jeg nu ønsker og er kommet frem til at et godt still-billede fra en film kunne være fedt at få lavet. Men det er sgu svært lige at finde et rigtig godt still synes jeg. Jeg har set på den nye film, '300', hvor jeg synes der er mange gode muligheder. Men jeg er lidt i tvivl...

Så håber at nogen vil hjælpe mig med lidt inspiration ved at vise mig dit ynglings-films-still-billede! :)

(Eller bare hvilken film hvor der kunne være nogle potentielt gode still-billeder).
Gravatar

#2 Ikari 19 år siden

Gravatar

#3 dh-ad 18 år siden

Jeg synes, at du skal finde en film, som du har et varmt og nostalgisk forhold til.

Hvis det var mig, ville jeg vælge noget fra Goonies eller plakaten fra Nighthawks.

Goonies er min yndlings ungdoms-/børne-/eventyr-/matineefilm. Og på en regnvejrs eftermiddagdag i oktober er den perfekt.

Nighthawks så jeg igår, og det er faktisk en halvdårlig film med dårlige skuespillere (Sylvester Stallone og Rutger Hauer) - MEN plakaten, for satan den er sej, og hvor har jeg kigget på den mange gange hos min vhs-pusher i midtfirserne. Jeg var tryllebundet, men jeg turde ikke leje den, fordi jeg ikke måtte se den slags... Sly har aldrig set sejere ud!
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#4 dh-ad 18 år siden

Hvad valgte du?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)

Skriv ny kommentar: