Da mange af os har en mindre dvd mani, i forhold til samlinger osv., tænkte jeg på hvilke film folk egentligt værdsatte højest fra deres samlinger... Enten fordi de elsker filmen, eller måske fordi de har en fed udgave af den... Hva siger i?
For mit eget vedkommende vil jeg fremhæve disse:
- Band of Brothers 6disc box set R2UK
- Indiana Jones 4disc box set R2DK
- Star Wars IV-VI 4disc box set R2DK
- Once upon a time in the West 2 disc Special Collectors Edition R2UK
- Schindlers List 2disc R2UK
- Danser Med Ulve SE Directors Cut 2disc R2DK
Alle gode film/serier, og alle i en mere eller mindre lækker indpakning
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Band Of Brothers boxen. Lord Of the Rings: TTT & ROTK EE'erne. Once Upon A Time In The West, CE. Indiana Jones, R3. Danser Med Ulve 3disc, R2. Taken, R2.
Jeg ligger inde med en Special-ninja-edition af Peter Jacksons Bad Taste. Den er på 2 dvd'er (filmen på den ene og en 25 min dokumentar på den anden). Og så er den i anamorphic widescreen og med 6.1 DTS. Jeg gentager: anamorphic widescreen og 6.1 DTS!!! Ingen ved hvorfor. I øvrigt kostede den 350,-
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Witch Hunter Robin Vol. 1-6 R1 Kenshin OAV 1+2 R1 Voices of a Distant Star R4 Kill Bill 1+2 Japansk Boka Alien Quadrilogy R2 Godfather Boka R3 Jin-roh Special Edition R1 A Tale of Two Sisters LE R3 Crest of The stars Boka R1 Banner of the stars 1+2 Bokaer R1 Grave of the Fireflies: Collecters Edition R1 Twelve Kingdoms Vol. 1-7 (af 10) R1 LotR:EE (Mangler lige RotK:EE, men har snart fødselsdag så man kan jo kun håbe)
Jeg har ikke rigtig nogen spektakulære udgivelser, men den DVD jeg er nærmest stolt af, må være Planet of the Apes. Flot indpakning (ganske almindelig, men flot) og det bedste, mest relevante og interessante ekstramateriale jeg endnu er stødt på.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
LOTR:EE - alle tre i C.E. samt ROTK L.E. soundtrack Matrix Collectino 10-disc Dances With Wolves 3-disc R2-DK (ærgrer mig dog stadig over de ik har lagt UK-subs på så man kan se den med venner fra andres steder end skandinavien!!!!) Braveheart - Selvom det er en skod-udgivelse med dårligt oversatte tekster, så må jeg indrømme at det stadig er en af mine yndlingsfilm!!! Alene af den grund er det en af mine bedste film!!! Star Wars IV-VI, Iny I-III, BttF I-III og mine andre trilogier vægter jeg af princip meget højt!!!
#1 filmz-Munk 21 år siden
For mit eget vedkommende vil jeg fremhæve disse:
- Band of Brothers 6disc box set R2UK
- Indiana Jones 4disc box set R2DK
- Star Wars IV-VI 4disc box set R2DK
- Once upon a time in the West 2 disc Special Collectors Edition R2UK
- Schindlers List 2disc R2UK
- Danser Med Ulve SE Directors Cut 2disc R2DK
Alle gode film/serier, og alle i en mere eller mindre lækker indpakning
- Steve Carell
#2 dollaro 21 år siden
Good The Bad And The Ugly - Collector's Edition (elsker den udgave)
Once upon a time in the West 2 disc Special Collectors Edition (ganske enkelt en fed film)
Fight Club (2DVD Edition) Digipack (Alt for fed film og så holde de den gode stil i)
#3 ks 21 år siden
Lord Of the Rings: TTT & ROTK EE'erne.
Once Upon A Time In The West, CE.
Indiana Jones, R3.
Danser Med Ulve 3disc, R2.
Taken, R2.
#4 gi-jones 21 år siden
#5 filmz-Daedalos 21 år siden
LOTR:EE box
Alien Quadrilogy Box
Indiana Jones Box
Star Wars Trilogy Box
Fight club
Terminator 1+2
Back to the future trilogy box
How much does life weigh?
#6 filmz-Loft 21 år siden
Bands of Brothers box
Godfather box
3 X Lord of the Rings: EE
Schindlers List
Seinfeld box
Star Wars trilogi box
#7 Scherlund 21 år siden
Kenshin OAV 1+2 R1
Voices of a Distant Star R4
Kill Bill 1+2 Japansk Boka
Alien Quadrilogy R2
Godfather Boka R3
Jin-roh Special Edition R1
A Tale of Two Sisters LE R3
Crest of The stars Boka R1
Banner of the stars 1+2 Bokaer R1
Grave of the Fireflies: Collecters Edition R1
Twelve Kingdoms Vol. 1-7 (af 10) R1
LotR:EE (Mangler lige RotK:EE, men har snart fødselsdag så man kan jo kun håbe)
#8 lagoni 21 år siden
#9 cyberzed 21 år siden
#10 McPeter 21 år siden
Matrix Collectino 10-disc
Dances With Wolves 3-disc R2-DK (ærgrer mig dog stadig over de ik har lagt UK-subs på så man kan se den med venner fra andres steder end skandinavien!!!!)
Braveheart - Selvom det er en skod-udgivelse med dårligt oversatte tekster, så må jeg indrømme at det stadig er en af mine yndlingsfilm!!! Alene af den grund er det en af mine bedste film!!!
Star Wars IV-VI, Iny I-III, BttF I-III og mine andre trilogier vægter jeg af princip meget højt!!!