Gravatar

#1 filmz-Stand-Up Freak 22 år siden

Tænkte på om vi ikke skulle starte en debat omkring de bedste danske standup´ere?

Mine favoritter er helt klart: Jonatan Spang, Øgendahl og Wulff :)

Uffe Holm var for sej i Talegaver til Børn, og Anden er sq også okay. Elsker hans parodier på kvinder. De holder maks!

Nå, men hvad er jeres favorite joke og komiker?
Gravatar

#2 Spanner 22 år siden

Anden er efter min mening den mest professionelle af de mange skud på stammen. Jeg synes klart, at han er den mest talentfulde.

Men jeg må sige, at Thomas Hartmanns noget grovkornede humor går rent ind hos mig også.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 azathoth 22 år siden

Ikke for at være lyseslukker, men:

http://www.filmz.dk/forum/item/2677/
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#4 Spanner 22 år siden

bah! lyseslukker!

:)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Elvis-SUN- 22 år siden

Yeh.. Mick styrer!

#6 filmz-FreeAll 22 år siden

Jeg synes ikke Mick Øgendahl er særlig sjov. Han springer mærkeligt rundt på scenen. Fint nok, men det bliver han ved med. I MickTrix fucker han op tusind gange (nogle er sikkert med vilje), og bruger den samme metode for at komme tilbage i sporet hver gang. Til nøds kan man sige at 3. del er sjov.

Min yndlings hvis det skal være danske er helt klart Anders Matthesen. Han er virkelig god til at sætte et show sammen, og fucker ret sjældent op. Og det er da egentlig skægt som Mick Øgendahl's grønlænder parodi ligner Anders Matthesen's. Bagefter Anders Matthesen kommer Wulff som er vildt professionel og god til at fange de små ord man siger i dagligdagen.

Men af alltime er det uden tvivl Seinfeld. Han forstår at lave lange lange jokes hvor man bliver ved og ved med at grine.
Gravatar

#7 filmz-Elvis-SUN- 22 år siden

Seinfeld er virkelig god, det vil jeg give dig ret i, FreeAll, jeg er en stor tilhænger af tv-serien som jeg mener er den bedste sit-com nogensinde. Jeg har set alle afsnit og mange af dem flere gange! De af hans standup shows jeg har set er ligeledes virkelig gode, selvom jeg mener nogle af de nyere danske komikere kommer godt deropa'.

#8 filmz-trillefix 22 år siden

My all time favorite stand upper er Anders Matthesen der sammen med Jonathan Spang, Uffe Holm, Rune Klan og Thomas Hartman danner cremen af dansk stand-ups top. Lasse Rimmer var sjov i de fem på flugt, men den humor finder han nok aldrig ind til igen.

Mick Øgendahl anser jeg som en middelmådig komikker sammen med både carsten eskelund, dan andersen, geo, wulff og omar. De er kun gode på enkelte dage. (ikke en dårlig ting, elsker dem når de er gode.)

De lidt oversete er michael mc christensen, og michael schøt synes jeg de emmer af potentiale til at blive store.

Gintberg....well hører hjemme som stemmen til Musu i Mulan og i tæske holdet, men som stand-upper og tv-vært spreder han hverken glæde eller interesse.(fortryder stadig den dag jeg købte "Op på fars jihad. hvis det ikke lige havde været fordi Omar for en gangs skyld var sjov.)

Ser med fryd i øjet frem til at tilbringe tid med Rune Klans nyudkomne dvd. han trylleri styrer for vildt. PØLSE.

Og helt ærligt...man kan da ikke mene at Carsten Bang eller thomas wivel er sjove.

BTW. skal vi snakke udbys stand up,så er det sgu richard pryer, chris rock og dennis leary der holder.

adam sandler og robinn williams er også ret sjove men ikke helt så grove.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#9 azathoth 22 år siden

Oh yeah... Denis Leary er den sejeste... "I love to smoke... I smoke 30.000 packs a day and I am never fucking quitting!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#10 filmz-Kadann 22 år siden

Jeps.. Leary holder.. den vredeste komiker i branchen.

Jeg fatter stadig ikke, at manden ikke er død af et hjertestop.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: