Og kendere af showet vil nikke genkendende til stilen, som stadig handler om newyorkernes dagligdag, hvad enten det handler om hvorfor ens venner er pisseirriterende, zombieficerede Blackberry-ejere eller om hvorfor plastikoperationer hedder det de gør.
De i alt 8.000 biletter koster fra 550 til 1.660 kroner og er til salg fra på tirsdag 8. februar klokken 10. Det er dog muligt at købe billetterne allerede fra søndag 6. februar. Det kræver tilmelding til ICO Concerts nyhedsbrev www.concerts.dk.
Jeg vil meget gerne se ham optræde. En af de stand-up komikere som jeg synes er værd at se.
Jeg har dog ikke penge til det. Og selv om det er mange penge, er det jo egentlig ikke dyrt i forhold til hvad der er blevet opkrævet for andre kunstnere.
Det har jeg slet ikke set noget af. Jeg tænkte bare, at nyheden måtte være en ny tråd værd, så den ikke drukner blandt de mange indlæg i de lange tråde.
#1 Highland Park 14 år siden
#2 Slettet Bruger [1815917144] 14 år siden
Jeg har dog ikke penge til det. Og selv om det er mange penge, er det jo egentlig ikke dyrt i forhold til hvad der er blevet opkrævet for andre kunstnere.
#3 Skeloboy 14 år siden
Elsker Seinfeld-serien, men det er utrolig få gange, jeg trækker på smilebåndet, når der er stand-up klip. Hans afskedsshow var sådan nogenlunde ok.
#4 frahm-2 14 år siden
#5 Skeloboy 14 år siden
#6 Tommy Kristensen 14 år siden
#7 Highland Park 14 år siden
#8 Skeloboy 14 år siden
[url= Letterman-klip fra 2010[/url]
#9 Highland Park 14 år siden
#10 Highland Park 14 år siden
Aaaaargh!