Den har uretfærdigt fået et rygte for at være cheesy, men den har langt mere kant end de fleste film i dens genre. Det er helt klart en Kevin Smith-film, men samtidig en Kevin Smith-film, hvor man tydeligt kan mærke, at han er blevet far og har fået familie siden pik-og-patter-dagene.
Men den scorer point ved at tage fat i nogle emner, man normalt ikke ser i den type film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg synes den er ret god. Det er ikke en 'klassisk' Kevin Smith, men der er da de ldit platte jokes :) Man kan godt mærke han er blevet far og en lille smule eftertænksom.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Tak forresten for tråden. Jeg havde slet ikke bemærket, at den kom i aften, da min øjne vist bare smuttede forbi et eller andet, der hed "Storbydrømme" i oversigten. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 davenport 16 år siden
Skal jeg se den? Det er jo en Kevin Smith, men IMDB ser ikke lovende ud.
#2 chandler75 16 år siden
Den har uretfærdigt fået et rygte for at være cheesy, men den har langt mere kant end de fleste film i dens genre. Det er helt klart en Kevin Smith-film, men samtidig en Kevin Smith-film, hvor man tydeligt kan mærke, at han er blevet far og har fået familie siden pik-og-patter-dagene.
Men den scorer point ved at tage fat i nogle emner, man normalt ikke ser i den type film.
#3 lagoni 16 år siden
#4 davenport 16 år siden
Tror jeg ser den så :)
#5 elwood 16 år siden
Clerks 2...
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-Kadann 16 år siden
#7 davenport 16 år siden
Trænger til lidt sødme og god mavefornemmelse ;)
#8 rockysds 16 år siden
#9 davenport 16 år siden
#10 chandler75 16 år siden