Er for nylig blevet temmelig betaget af denne meget talentfulde instruktør, men synes det er ret begrænset, hvad man kan få fat i af hans film på disse kanter.
Jeg har indtil videre kun set; "Ghost Dog: The Way of the Samurai", "Dead Man" og "Stranger Than Paradise", men er meget ivrig efter, at se mere.
Har i nogle anbefalinger til film, og evt. et hint til hvor jeg kan se dem.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Der kommer jo snart "Coffee and Cigarettes" i biffen, hvilket er en film jeg glæder mig ret meget til.
Jeg var lidt skuffet over "Ghost Dog".. god stemning, god historie, men jeg synes ikke at Forest Whitaker er specielt overbevisende i rollen, hvilket ødelægger oplevelsen lidt for mig.
#2, jeg syntes faktisk han var ret god, det kan self. være vi kiggede efter forskelige ting, men jeg syntes whitaker får ham til at fremstå sympatisk, og stærk,, alt i alt en god præstation, imho
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#5, jeg havde/har, intet problem med at tage ham alvorligt som samurai, faktisk har det jo ikke særligt meget at sige, han er en sort hitman som lever og dør efter en "code" du ser ham jo ikke sprætte folk op med en katana,,
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
"Down by Law" en af Jarmusch's tidligere film med Tom Waits, John Lurie og Roberto Benigni i hovedrollerne. Den er fantastisk og kan købes i Fona MEN den koster omkring 300-329 kr... :-(
#1 Morbid 21 år siden
Jeg har indtil videre kun set; "Ghost Dog: The Way of the Samurai", "Dead Man" og "Stranger Than Paradise", men er meget ivrig efter, at se mere.
Har i nogle anbefalinger til film, og evt. et hint til hvor jeg kan se dem.
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg var lidt skuffet over "Ghost Dog".. god stemning, god historie, men jeg synes ikke at Forest Whitaker er specielt overbevisende i rollen, hvilket ødelægger oplevelsen lidt for mig.
#3 filmz-phalanx 21 år siden
#4 filmz-Kviksand 21 år siden
#5 filmz-Kadann 21 år siden
Whitaker er altid sympatisk jo.. :) Jeg har bare svært ved at tage ham seriøst i rollen som wannabe-samurai.
#6 filmz-phalanx 21 år siden
#7 Tylerdurden 21 år siden
Den er fantastisk og kan købes i Fona MEN den koster omkring 300-329 kr... :-(