Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Jeg faldt over denne på AF.dk:

Grafisk medarbejder
POULIN A/S, Bjert
Til spændende mindre filmselskab, der hovedsageligt beskæftiger sig med salg af DVD film, søges grafisk medarbejder. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være forberedt på at ikke to dage er ens.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af:

- Udarbejdelse af artwork (DVD covere) herunder korrekturlæsning m.m.
- Kontakt til leverandører / filmselskaber
- Opdatering af vor hjemmeside
- Ansvar for mastering
- Udarbejdelse af diverse former for salgsmateriale
- Udarbejdelse af pressemateriale
- Udarbejderse af reklamemateriale

Udover ovenstående forventer vi, at du tager del i de øvrige daglige opgaver.

Vi lægger vægt på, at du har en solid praktisk erfaring indenfor arbejdsopgaverne.

Kendskab til svensk, norsk, engelsk og tysk vil være en fordel.

Vi tilbyder:

Du vil indgå i et velfungerende team med et spændende arbejdsmiljø, hvor ikke to dage er ens. Vi beskæftiger os hovedsageligt med indkøb, produktion og salg af film på DVD.

Gage efter kvalifikationer.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til direktør Jørn Poulin eller administrationschef Sanne Madsen på tlf. 75 57 70 01.

Tiltrædelse: 1. januar 2007.
Ansøgningsfrist: 30. november.

- Bare hvis nogen skulle ha interesse.
(Kontakt mig for oplysninger om sted osv., da jeg har boet i samme by som firmaet ligger i.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

#1 Jeg er ikke sikker, men ham Poulin er vist ikke den mest tiltalende fyr i verden. Jeg mener, det er ham, der blandt andet står bag OnAir og World Wide Cinema, og han køber hovedsageligt restpartier hjem, som han kan sælge billigt. Så for ham handler det nok mest om penge, og knap så meget om film (læs: kvalitet), men derfor kan jobbet selvfølgelig godt være spændende nok.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: