DAGLIG LEDER Nicolai Biograf og Café, Kolding Nicolai Biograf og Café i centrum af Kolding søger en daglig leder på deltid til biografen.
Den daglige leder har to primære funktioner. * At være biografens ansigt udadtil i forhold til kommunen, caféen, annoncører og publikum. * At være en inspirerende koordinator af alle de frivilliges indsats og at være den praktiske person i dagligdagen, som ”alle” kan spørge til råds.
Det er en fordel, hvis den daglige leder kan fungere som biografoperatør, samt kan være behjælpelig med løsning af de daglige opgaver i biografen af såvel teknisk som administrativ art.
Den daglige leder vil komme til at arbejde efter retningslinier, fastsat af foreningens bestyrelse, og vi forventer, at du er en innovativ person, der kan give os en fornemmelse af, at du ved, hvordan du vil kunne kombinere det frivillige med det professionelle.
Stillingen omfatter 15 timer pr. uge. Der vil være tale om et løst ansættelsesforhold på enten time- eller konsulentbasis. I din ansøgning må du godt give os nogle bud på, hvordan vi med hjælp fra de frivillige kan få mest muligt ud af den daglige drift
Yderligere spørgsmål ang. stillingen kan foretages på tlf. 75 51 88 66. Ansøgning skal være os i hænde senest d. 1.9.06 med posten. Ansøgninger stiles til Bestyrelsen for Film 6000 og sendes til:
John Hermannsen Julivænget 121 6000 Kolding
Biografen er en foreningsejet og –drevet art cinema. Vi råder over godt 100 frivillige medarbejdere, der arbejder som filmbookere, billetsælgere, filmoperatører og biografværter
Hvis der var nogen interesserede.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nope, kan ikke klare økonomien på et deltidsjob, desuden kan jeg heller ikke søge det som ekstrajob, da man kun må have éen ansættelse i Kommunen (ikke mere end 37 t.)
Så desværre ikke jeg :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 19 år siden
DAGLIG LEDER
Nicolai Biograf og Café, Kolding
Nicolai Biograf og Café i centrum af Kolding søger en daglig leder på deltid til biografen.
Den daglige leder har to primære funktioner.
* At være biografens ansigt udadtil i forhold til kommunen, caféen, annoncører og publikum.
* At være en inspirerende koordinator af alle de frivilliges indsats og at være den praktiske person i dagligdagen, som ”alle” kan spørge til råds.
Det er en fordel, hvis den daglige leder kan fungere som biografoperatør, samt kan være behjælpelig med løsning af de daglige opgaver i biografen af såvel teknisk som administrativ art.
Den daglige leder vil komme til at arbejde efter retningslinier, fastsat af foreningens bestyrelse, og vi forventer, at du er en innovativ person, der kan give os en fornemmelse af, at du ved, hvordan du vil kunne kombinere det frivillige med det professionelle.
Stillingen omfatter 15 timer pr. uge. Der vil være tale om et løst ansættelsesforhold på enten time- eller konsulentbasis. I din ansøgning må du godt give os nogle bud på, hvordan vi med hjælp fra de frivillige kan få mest muligt ud af den daglige drift
Yderligere spørgsmål ang. stillingen kan foretages på tlf. 75 51 88 66. Ansøgning skal være os i hænde senest d. 1.9.06 med posten. Ansøgninger stiles til Bestyrelsen for Film 6000 og sendes til:
John Hermannsen
Julivænget 121
6000 Kolding
Biografen er en foreningsejet og –drevet art cinema. Vi råder over godt 100 frivillige medarbejdere, der arbejder som filmbookere, billetsælgere, filmoperatører og biografværter
Hvis der var nogen interesserede.
#2 putandtake 19 år siden
#3 davenport 19 år siden
Så desværre ikke jeg :)