Gravatar

#2 elwood 18 år siden

Ahahahahaha!

Nice Pic, for dælenhan ser grum ud, glæder mig afsindigt, som stortset 99% af befolkningen gør (tager lige højde for vores ene Mr. Nolan "hader" hehe)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filt 18 år siden

Hvis han så bare kan leve op til Mark Hamills ondskab. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4 Bohemian 18 år siden

Han ser altså grum ud!
Free in serenity.
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

#3 Oh ja det skal nok blive intressant, men nu valgte jeg lige at se lidt, bare lidt borte fra Mark Hamill, fordi ærligt talt så tror jeg stadigvæk at han altid vil være min Jokester Number one.

Oh, what the heck, I'll laugh anyway.

Men jeg er spændt på fremstillingen af The Jokester, det ligner ondskab, det lyder som Ondskab, men vil det være ondt nok, det skræmmene ved Jokeren er altid hans motiver til hans handlinger, de er kompelt vanvittige.

Men vi må bare vendte og se, jeg håber og tror på det bedste.
Gravatar

#6 kill the bills 18 år siden

fedt hvornår kommer der en trailer?
Gravatar

#7 elwood 18 år siden

Der var nogle rygter om engang til December, eller der ville der hvertfald ske noget nyt, synes og ku huske det blev afsløret i en af de talrige Viral Kampagner for filmen.
Gravatar

#8 cansi 18 år siden

#6 14dec bliver de første 5 min. vist med I Am Legend IMAX, mon ikke de 5 min bliver lagt ud på nettet efter et par dage, men en fuld trailer kunne forventes der omkring jul.
Gravatar

#9 elwood 18 år siden

#8 ahh Crap laver de den der med første 5 min af filmen? jeg hader når de gør det, så skal man jo holde sig væk fra det, og det er satme svært 8-)

Folk vil jo analysere hver frame ned til mindste detalje, og komme med talrige Youtube videoer hvor de forklare hvad det og det betyder hehe.

Jeg kan bedre li en lille kort trailer der viser glimt fra filmen, og ikke er for afslørende, men ak den tid er vi vidst længe forbi med nutidens Trailers.
Gravatar

#10 cansi 18 år siden

Men det ren faktisk sjovt der er ren faktisk 2 rygter over hvad for et klip man vil se

det ene er klippet hvor ser jokeren bliver til den store gangster i byen. meget afslørende, ik?!

eller det andet skulle være
bankrøveriet, som man allerede har set et billede af

Skriv ny kommentar: