Jeg blev helt bange da han lige fyrede den af med at jeg ville høre fra dem igen :D Sæt nu de ringede mens jeg sad ved mine forældre, og jeg pludselig flækkede igen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 cansi 17 år siden
Kan det være en International trailer, eftersomt med alle de forskellige flag på baggagen?
eller en dum aprilsnar?
Vi venter spændt :D
#2 filmz-bullettooth 17 år siden
#3 elwood 17 år siden
gad ellers godt gå ind på et hotel og spørge efter "package for Bobo"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 elwood 17 år siden
Viral campaigns er for seje 8-)
#5 elwood 17 år siden
Nej det må folk heller selv opleve hehe.
Næsten lige før man er ved og drunkne i al den Viral Campaign, hvor mange sites fra Gotham er der ikke lige oppe pt.
Men det er sku fedt lavet, men også ekstrem dyrt ku jeg forstille mig, oh WTF WB har sku råd til det 8-)
Hvis det lykkes og komme til et af stederne der først var nævnt fik man denne bonus.
Misundelse er en grim ting hehe
#6 HonoDelLoce 17 år siden
Oh dear god! Ringer de så bare på alle mulige underlige tidspunkter nu .. ?
#7 elwood 17 år siden
Udfra det som sker i "samtalen" virker det mest logisk, al vider kommunikation foregår via. email vil jeg gætte på.
#8 HonoDelLoce 17 år siden
Phew .. Det var rart at høre ..
Jeg blev helt bange da han lige fyrede den af med at jeg ville høre fra dem igen :D Sæt nu de ringede mens jeg sad ved mine forældre, og jeg pludselig flækkede igen :D
#9 elwood 17 år siden
#10 HonoDelLoce 17 år siden
Eeeeek..
Men jeg kan regne ud at du "subscribed" i går .. ? Har du hørt mere fra "ham" end opkaldet endnu .. ?