Frankly I don't give a damn!!! Baade i bogform og film, er Borte med Blaesten den ultimative filmslutning. Efter naesten 4 timer og saa slutte af med Frankly I don't give a damn, det er en genialitet og saa endda snart 70 aar gammel.
1. Borte med Blaesten - knockout
2. Fail-safe - nok den haardeste og mest rystende afslutning jeg nogensinde har set og helt nedspillet 3. No Way Out - der blev jeg k...... i r..... Havde jeg ikke set komme!!! 4. Planet of the Apes 5. Boomerang (1947 udgaven) 6. Casablanca 7. Mulholland Drive 8. Chinatown 9. Das Boot 10. Les Diaboliques
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har ldrig set Das Boot... har dels ikke kunne finde ud af om jeg skulle se serien eller filmen - og dels har jeg ikke kunne svinge mig op til det efter der var en der spoilede slutningen for mig... suk.
Nogen der ved hvad der menes, når JP's skribent beskriver slutningen i Shawshank som "forunderligt tvetydig"? Synes da umiddelbart at den er ganske ligetil.
Jeg kan nu godt nikke genkendende til et par stykker..
Se7en f.eks.. Den slutning, sammen med The Usual Suspects, er de to jeg altid tænker på, når folk begynder at snakke om gode afslutninger.. Begge to med en hvis rum-agtig fyr i en rimeligt fremtrædende rolle ;)
Planet of the Apes (den originale) skal også være med på listen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#8 Det er den da også. Tjek nr. 5 ... (husk, at den liste, der bliver diskuteret, er den i linket; listen i den indledende post er blot bruces personlige bud!)
#1 filmz-Bruce 17 år siden
Helt vaek
Frankly I don't give a damn!!! Baade i bogform og film, er Borte med Blaesten den ultimative filmslutning. Efter naesten 4 timer og saa slutte af med Frankly I don't give a damn, det er en genialitet og saa endda snart 70 aar gammel.
1. Borte med Blaesten - knockout
2. Fail-safe - nok den haardeste og mest rystende afslutning jeg nogensinde har set og helt nedspillet
3. No Way Out - der blev jeg k...... i r..... Havde jeg ikke set komme!!!
4. Planet of the Apes
5. Boomerang (1947 udgaven)
6. Casablanca
7. Mulholland Drive
8. Chinatown
9. Das Boot
10. Les Diaboliques
#2 Patriarch 17 år siden
#3 tiany 17 år siden
#4 cans 17 år siden
#5 gi-jones 17 år siden
#6 HonoDelLoce 17 år siden
Se7en f.eks.. Den slutning, sammen med The Usual Suspects, er de to jeg altid tænker på, når folk begynder at snakke om gode afslutninger.. Begge to med en hvis rum-agtig fyr i en rimeligt fremtrædende rolle ;)
Planet of the Apes (den originale) skal også være med på listen..
#7 filmz-Is 17 år siden
Men hvordan kan en slutning som den i The Godfather ikke være på listen?????
#8 nielsdb 17 år siden
#9 colocho 17 år siden
#10 evermind 17 år siden
Det er den da også. Tjek nr. 5 ... (husk, at den liste, der bliver diskuteret, er den i linket; listen i den indledende post er blot bruces personlige bud!)
Bestemt også en fed slutning, ja!