Gravatar

#1 filmz-Munk 21 år siden

Sad og læste i det seneste FHM, hvor der er en top 30 over de sjoveste ting nogensinde, og fik glade minder da nummer 23 på listen blev nævnt... Det afsnit af Venner hvor Ross klæder sig ud som julearmadilloen... Er der nogen der ved hvilket afsnit og hvilken sæson det tilhører, da jeg nok bliver nødt til at købe dvd'en!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 inflector 21 år siden

7 sæson 10 afsnit og jo det afsnit er alt for godt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 HelmerJ 21 år siden

did yor father ever dress up like santa.
No.
Then it´s okayyyyeeee!!!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 filmz-Munk 21 år siden

Takker... Axel har den ihvertfald til 120kr... så skal markedet bare tjekkes for endnu billigere udgaver!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#5 filmz-Munk 21 år siden

Okay... fandt den så lige til £6 hos Choicesdirect.com... kan slet ikke lade være med at bestille den!
- Steve Carell
Gravatar

#6 caks 21 år siden

Gravatar

#7 trekster 21 år siden

LOL ja det er et sjovt afsnit:

Ross: "What are you doing here, Santa?"
Chandler: "Well, I'm here to see my old friend Ben. What are you doing here, weird looking.. turtleman?"
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 filmz-thomas _h 21 år siden

hehe genialt afsnit...

I'm the holidaay aaamadilooo... hmm det tror jeg sgu jeg vil se nu... lige nu! :)
Gravatar

#9 PredatorX 21 år siden

Faktisk er sæson 7 gennemgående den sjoveste Friends sæson:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 filmz-Dennis 21 år siden

#7.:

haaaaaaa, haaaaaaaaaaaaa. Fanger mig selv i at sidde på kontoret og klukgrine over den scene.

Den er næsten lige så god som da Joey tager alt Chandlers tøj på og laver strækøvelser.

God humor
"Say hello to my little friend"

Skriv ny kommentar: