Gravatar

#1 DarkLight 15 år siden

Så er det vist ved at være den tid på året, hvor Ikea finder nisserne frem og Skeloboy leder efter Salvie-snaps.

Til at starte med, kan vi jo lige høre om der er stemning for det igen i år? Nogle tanker og erfaringer fra sidste år? Udover at Dværge og Rosenkål åbenbart er blevet obligatorisk?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 davenport 15 år siden

Lad os starte med en dato, da det altid bliver problemet for mange på den tid.
Godt du er fremme i skoene DL :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 DarkLight 15 år siden

Davenport, tænkte jeg også på, men hvis alle sidste år, synes at besværet ikke var opvejet med hyggen, så var der ingen grund til at gå yderligere i koordineringsmode :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 DarkLight 15 år siden

Link - Hvornår kan hvem, og hvorhenne?
Gravatar

#5 wimmie 15 år siden

Jeg kan alle datoer og alle steder :)
Men hvis det bliver den 31. oktober bliver det vel en Halloween-frokost? ;)
Selvfølgelig en god mulighed for at lave et gysertema, hehe...

Anyway, I'm in og jeg kan sagtens hjælpe til med stuff...evt. lokalekigning på Fyn og/eller Fredericia-området.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 lagoni 15 år siden

Jeg er også frisk. Jeg har krydset af ved Fyn, men hvis der er overnatningsmuligheder andre steder, er jeg også klar.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 DarkLight 15 år siden

Fantastisk. Håber at vi kan ordre det nogenlunde som næste gang, med lidt ekstra koordinering og hjælp fra folk der bor tættere på hvor det skal være.

Hvis der også skal ændres noget fra sidste gang eller andre tanker omkring det, så er det jo også nu de skal frem.

(Personligt kunne jeg godt bruge en anden snaps i år. Uden Salvie. Selvom den på mystisk vis vandt indpas... :D)
Gravatar

#8 tiany 15 år siden

Jeg er selvfølgelig klar - hvis det ender med en af de weekender jeg kan og på fyn eller i jylland.
Og jeg vil selvfølgelig hjælpe til hvor jeg kan...
Valar morghulis
Gravatar

#9 Skeloboy 15 år siden

Jeg synes ikke der behøver at ændres på så meget. Men overnatningsmulighederne var jo gode, og det skal vi lige sørge for, at de er igen...

Og...jeg vil gerne lave mad :) bare sådan noget standard julefrokost, hvor folk betaler et vist beløb, så skal jeg nok smække en fed menu sammen...det vi manglede sidste gang var rejesalat... :)
Gravatar

#10 wimmie 15 år siden

Mmmmm...rejesalat.

Jeg har googlet lidt og tror måske at Kauslunde forsamlingshus ved Middelfart kunne være en mulighed - regionaltoget stopper i hvert fald i Kauslunde og så vidt jeg kan se er der knap 2 km. fra stationen til forsamlingshuset; det burde være til at overkomme. Ellers kan man også tage fra Middelfart; der er sikkert lidt længere men mon ikke der er et par stykker med bil - eller man kan splejse om en taxa.
Vi skal naturligvis lige undersøge muligheder for overnatning osv.

Men det var da ét bud indtil videre...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: