#227 Det er egentlig et ganske fortræffeligt koncept at zombificere allerede eksisterende værker. Der må være mange flere, der er oplagte ... :D
Jeg er i øvrigt godt i gang med at læse "Pride and Prejudice and Zombies", og selv om den i sine passager forekommer lidt sprogligt tung og kringlet og til tider lidt lang i spyttet, kan det ikke benægtes, at den har en underholdningsværdi. Stilen vokser på mig, og jeg kan ikke lade være med at blive en smule spændt på, hvordan det udvikler sig mellem Elizabeth og mr. Darcy, og om den ene ender med enten at æde eller blæse knoppen af den anden. :P
DL: jeg tænkte på... Hvis vi nu skal nørde den heeelt ud, kunne man så ikke lave en poll ang. maden? Du er så god til det dér wårld wide wæb. Kan man ikke lave noget hvor de fx. 7 retter der får flest stemmer er dem der kommer på bordet. (Rosenkål som side-dish) Jeg putter forud en stemme på æbleflæsk af indlysende årsager... :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#233 - tjo...er det ikke lettere, dem der skal lave maden, bare står for det? Synes det andet lyder temmelig besværligt...hvis vi bare aftaler det bliver god standard julefrokost, så er alle vel tilfredse?
#231 evermind 15 år siden
Jeg er i øvrigt godt i gang med at læse "Pride and Prejudice and Zombies", og selv om den i sine passager forekommer lidt sprogligt tung og kringlet og til tider lidt lang i spyttet, kan det ikke benægtes, at den har en underholdningsværdi. Stilen vokser på mig, og jeg kan ikke lade være med at blive en smule spændt på, hvordan det udvikler sig mellem Elizabeth og mr. Darcy, og om den ene ender med enten at æde eller blæse knoppen af den anden. :P
#228 Haha, klassisk moment! :D
#229 Shhh, der er jo ikke flere, der tilmelder sig, hvis de finder ud af, at pladsen er taget. ;)
#232 Skeloboy 15 år siden
Vil gerne spare lidt på togbilletten, for sandsynligheden for, at jeg er mindre likvid er stor..:)
#233 davenport 15 år siden
Kan man ikke lave noget hvor de fx. 7 retter der får flest stemmer er dem der kommer på bordet. (Rosenkål som side-dish)
Jeg putter forud en stemme på æbleflæsk af indlysende årsager... :)
#234 Bony 15 år siden
#235 Skeloboy 15 år siden
#236 davenport 15 år siden
#237 Bony 15 år siden
#238 lagoni 15 år siden
#239 Bony 15 år siden
log-on = filmzjulefrokost
pass = filmz1234
Caps etc. er selvfølgelig tjekket. :)
#240 lagoni 15 år siden