Mht kørsel, er der så stadig plads i en bil der kører fra Odense eller omegn? Ellers satser jeg på nogen gider mig ved toget eller dirigere mig videre derfra :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#515 Husk tilmelding til julefrokosten via mail til [email protected] :) Sad lige og gloede listen igennem med hvem der er tilmeldt og der var du ikke på endnu.
Btw jeg skal lige høre når vi skal køre fra Århus er det så det nye eller gamle testamente på lydbånd som vi skal høre, hva siger du meningmand gi-jones 8-)
Eller har vi noget kristen rock ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#511 lagoni 15 år siden
#512 Bony 15 år siden
#513 lagoni 15 år siden
Mht kørsel, er der så stadig plads i en bil der kører fra Odense eller omegn? Ellers satser jeg på nogen gider mig ved toget eller dirigere mig videre derfra :)
#514 Bony 15 år siden
#515 Wangsgaard 15 år siden
Så har jeg lige tilmeldt mig:) Skal dog til fest dagen før, så har nok lidt tømmermænd, men det kan et par øl vel ordne.
#516 tiany 15 år siden
Husk tilmelding til julefrokosten via mail til [email protected] :)
Sad lige og gloede listen igennem med hvem der er tilmeldt og der var du ikke på endnu.
#517 Scherlund 15 år siden
Det gik lige op for mig at vi har to SDP'er tilmeldt. Det finder jeg ret morsomt lige. Ved ikke lige hvorfor.
#518 cyberzed 15 år siden
#517 Ikke nok med det begge hedder jo Stefan...
#519 elwood 15 år siden
Eller har vi noget kristen rock ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#520 MuManden 15 år siden