#540 - Det er heller ikke mit foretrukkende musikvalg, så jeg håber også det kan holdes nede på et passende niveau, så man ikke bliver mere skør end man er i forvejen...
#540 - Det er heller ikke mit foretrukkende musikvalg, så jeg håber også det kan holdes nede på et passende niveau, så man ikke bliver mere skør end man er i forvejen...
Btw jeg skal lige høre når vi skal køre fra Århus er det så det nye eller gamle testamente på lydbånd som vi skal høre, hva siger du meningmand gi-jones 8-)
Eller har vi noget kristen rock ?
Jeg skal øve mig hele vejen på at citere folk til døde og pille deres argumenter fra hinanden og vende dem på hovedet indtil alle giver op af forvirring. Nu hvor bn ikke kommer har jeg nemlig besluttet mig for at blive dagens fortaler for kreationisme så jeg regner med en hyggelig aften sammen med Patriarch :)
Meeeeen, en salme og et par velvalgte linjer fra Anden Mosebog har jo aldrig slået nogen ihjel (i hvert fald ikke salmerne).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#541 PredatorX 15 år siden
Her falder en indlysende joke ind... men jeg dropper den som den gentlemand jeg nu engang er:-)
#542 Wangsgaard 15 år siden
#543 MuManden 15 år siden
#544 PredatorX 15 år siden
For min skyld kan vi holde den på niveau Zero :-)
#545 Bony 15 år siden
#546 MuManden 15 år siden
#547 Lady Arwen 15 år siden
#548 gi-jones 15 år siden
Jeg skal øve mig hele vejen på at citere folk til døde og pille deres argumenter fra hinanden og vende dem på hovedet indtil alle giver op af forvirring. Nu hvor bn ikke kommer har jeg nemlig besluttet mig for at blive dagens fortaler for kreationisme så jeg regner med en hyggelig aften sammen med Patriarch :)
Meeeeen, en salme og et par velvalgte linjer fra Anden Mosebog har jo aldrig slået nogen ihjel (i hvert fald ikke salmerne).
#549 cyberzed 15 år siden
#550 gi-jones 15 år siden