Alle er ankommet og forretten er indtaget. Vi venter spændt på hovedretten...
Kattene er skræmt ihjel, de fleste af Snøflerne er spist og Joke-bussen ankom til sidst og freden blev brutalt brudt. Værtindegaverne bestod af: en pakke Snøfler, en film (Nick and Nora's infinite playlist) og en rosenkåls-stang (Jep, de fås åbenbart på stænger)
Opdateringer følger...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Evermind er på skideren ... igen. Insider har en underlig hat/søpølse på hovedet. Movie1000 er gået kold, men vil ikke indrømme det. Helmer savner PredatorX, men har fundet måder at klare sig. Der er stadig mere kød, så kom bare.
Vi beklager de manglende updates, men har været travlt optaget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Der er nu kommet klarhed i sagen, om Everminds mystiske og hyppige toiletbesøg. Tilsyndeladende har den sjældne punggrøvling taget permanent residens i hans endetarm, og skaber en vis mængde fordøjelsesmæssige problemer, med en mulig psykisk komplikation.
Om muligt. Det er dog muligt at visse detaljer og især personnavne vil blive udeladt i den kommende redegørelse. Som du ved: Hvad der sker til julefrokosten bliver ved julefrokosten.
Jeg ved det bliver noedt til at blive nedtonet til en PG-13 og der derfor bliver klippet godt halvdelen af aftenen ud, men det er vel prisen man maa betale for ikke at kunne deltage.
#8 at jeg ikke gik kold, sad og stenede, ned i et bord, hvor jeg så på en stak DVDèr. Men det var sgu dejligt at komme hjem i seng, fik næsten ikke sovet, ved så ikke om det var pga, indvielsen af min nye sovepose, om det var den store bløde stol eller om det nu var den kæmpe symfoni af snorken :\
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 wimmie 14 år siden
Opdatering på julefrokosten:
Alle er ankommet og forretten er indtaget. Vi venter spændt på hovedretten...
Kattene er skræmt ihjel, de fleste af Snøflerne er spist og Joke-bussen ankom til sidst og freden blev brutalt brudt.
Værtindegaverne bestod af: en pakke Snøfler, en film (Nick and Nora's infinite playlist) og en rosenkåls-stang (Jep, de fås åbenbart på stænger)
Opdateringer følger...
#2 neran 14 år siden
#3 gi-jones 14 år siden
Vi beklager de manglende updates, men har været travlt optaget.
#4 gi-jones 14 år siden
#5 Corgan 14 år siden
#6 gi-jones 14 år siden
#7 Corgan 14 år siden
Fortsat god julefrokost til Jer.
#8 neran 14 år siden
#9 MOVIE1000 14 år siden
#10 Skeloboy 14 år siden