Nu er det ikke, fordi jeg vil tvinge jer ind på McD (oooooh yeah!), men McD ligger liiiiige ved afkørslen til motorvejen, og så vil Eric kunne spring på, og så kan man køre direkte ned til motorvejen igen. Hvis Eric er med toget, kan han selvfølgelig også tage til Nybrog Station. Det er også relativt tæt på motorvejsafkørslen.
Nu er det ikke, fordi jeg vil tvinge jer ind på McD (oooooh yeah!), men McD ligger liiiiige ved afkørslen til motorvejen, og så vil Eric kunne spring på, og så kan man køre direkte ned til motorvejen igen. Hvis Eric er med toget, kan han selvfølgelig også tage til Nybrog Station. Det er også relativt tæt på motorvejsafkørslen.
Tænkte nok du vil anbefale McD :P
Så er der betalt fra mig men glemte at skrive navn :/ Min reg. nr. er 5357
Så er der overført - MED navn! Det er fint for mig at starte fra Casa Elisa kl. 12:30. Men jeg synes, at Johan må vælge, om det bliver McD lørdag ELLER søndag! Begge dage overlever min kranspulsåre nok ikke...
#135, søndag it is! :-) Så er der noget at glæde sig til ;-)
Synes også søndag er bedst :)
Husk at medbring et device med tilhørene usb-stik til musikanlægget i bilen, ellers er det mig som styre musikken og lige pt. står den på Arcade fires album :P
#131 The Insider 11 år siden
#132 Wangsgaard 11 år siden
Tænkte nok du vil anbefale McD :P
Så er der betalt fra mig men glemte at skrive navn :/ Min reg. nr. er 5357
#133 The Insider 11 år siden
#134 Skeloboy 11 år siden
#135 Outbound Sith 11 år siden
Det er fint for mig at starte fra Casa Elisa kl. 12:30. Men jeg synes, at Johan må vælge, om det bliver McD lørdag ELLER søndag! Begge dage overlever min kranspulsåre nok ikke...
Fox Mulder
#136 Wangsgaard 11 år siden
#137 davenport 11 år siden
#138 Skeloboy 11 år siden
#139 The Insider 11 år siden
#140 Wangsgaard 11 år siden
Synes også søndag er bedst :)
Husk at medbring et device med tilhørene usb-stik til musikanlægget i bilen, ellers er det mig som styre musikken og lige pt. står den på Arcade fires album :P