Gravatar

#1 Pyndt 15 år siden

Hej Alle
Jeg har lavet en gruppe inde på Facebook, hvor jeg efterlyser folk som gerne vil se Jurassic Park 1 igen. Og hvis jeg får samlet 500+ medlemmer, vil min filmchef gerne prøve at få den hjem til vores biograf(CinemaxX-Kbh). Så tilmeld jer gruppen: "500+ medlemmer og CinemaxX viser Jurassic Park!" og få det til at ske :) det var jo trods alt den første film med DTS lyd =)

-Pyndt
Gravatar

#2 Nicki52 15 år siden

Jeg tilmelder mig gerne gruppen, hvis han kan få Odenses cinemaxx med på den. Jeg er så selvvisk :p
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Riqon 15 år siden

Jeg tror, der er mange andre ældre film, jeg måske hellere ville se i biografen, selv om JP er en favorit. Ville ønske det var en mere udbredt trend, at man kunne se lidt ældre film på det store lærred igen (eller for første gang). Jeg gad godt se Terminator 2 i biografen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 TrevorDewane 15 år siden

Jeg synes også vi skal følge den op med Terminator 2, og nogle Alien film hvis den her går godt... men morten; har du ikke glemt linket? -> http://www.facebook.com/group.php?gid=294201639643...
Gravatar

#5 PredatorX 15 år siden

Jeg ville SINDSYGT gerne se Jurrasic Park i biffen igen!! YEAAA!!

( Men også T2, da jeg aldig så den oprindeligt :-/ )

Men super initiativ!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 15 år siden

Jeg ville hellere se Lille Kylling i biografen igen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 Ericmase 15 år siden

Så har jeg tilmeldt mig gruppen! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

det kunne være fedt hvis de gjorde det med 2001 med forbedret lyd og billed den er bare så fed på BD
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 TrevorDewane 15 år siden

Jeg tror ikke 2001 findes med forbedret lyd og billede på 35mm. og der er jo ikke meget magi i at smide en bluray skive på i en biograf sal, så kan man jo ligeså godt gøre hjemme i stuen.
Gravatar

#10 davenport 15 år siden

Nu er jeg jo gammel, og så derfor ET, Return of the Jedi, BTTF 1-3 osv. i bio, men ville satme gerne se Aliens i en biograf. Bare for the shit of it. Har selv projektor og alt det, og den kommer på BD sidst på året, men det kunne være fedt at opleve den stemning i en sal. Så kun de sidste 2 i bio i sin tid.
JP så jeg også, og var lige så betaget som alle andre over den dengang.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: