Burde de ikke tale engelsk i den? (Ved ikke om det er blastfemisk?) - men den ville nå et større publikum, og putte os på landkortet, som et land der ikke kun laver kedelige og slørede dogmefilm.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
En dansk film, der foregår i Danmark? Hvorfor? Hvis vi kan se engelske film, kan de vel også se danske. Ved godt at det ikke helt fungerer på den måde, men det burde det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ja det burde, men jeg mener bare, at det kunne være fedt, hvis vi kom med den nye store zombie-splatter fra DK. (Det er der sku ikke nogen der regner med!) :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hey, dette er en nyhed i mine ører, jeg vidste slet ikke der var en filmatisering i tankerne, men jeg må indrømme jeg er totalt med på vognen.. Har netop læst bogen igen (igen, igen, igen)og den bliver bare bedre og bedre...
#21... Det er ikke blasfemisk at synes de skulle snakke engelsk deri for det ville gøre filmen mere tilgængelig i udlandet, men alle ved jo at amerikanerne ikke kan tåle undertekster, og du har helt ret i at det ville tage røven på hele verden hvis lille Danmark begyndte at lave andet og mere end de sædvanlige drama/komedier...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Bare lige for at afkræfte et rygte der blev skrevet af #19, så er dette ikke sandt. Martin Schmidt er ikke involveret i produktionen af Kadavermarch filmen.
Jeg har lige læst anmeldelser af Land of the dead, og ud far hvad jeg kan se virker plottet umiddelbart meget kadavermarch. Nogen rige mennesker der har forskanset sig uden for et hegn osv. Gad vide om Romero har kigget lidt i Kadavermarch? ;-)
Hvis amrikanerene vil være dumme, så lad dem. Bare fordi de ikke gider se film med undertekster betyder det ikke at resten af verden ikke gider. Amrikanerene er jo ikke verdensherskerer(Endnu). Når der nu endelig kommer en dansk zombie film ville det da være dumt ikke at lave den på dansk.
#21 davenport 19 år siden
#22 gi-jones 19 år siden
Hvis vi kan se engelske film, kan de vel også se danske. Ved godt at det ikke helt fungerer på den måde, men det burde det.
#23 filmz-gimleno1 19 år siden
#24 davenport 19 år siden
:)
#25 mini_jette 19 år siden
#21... Det er ikke blasfemisk at synes de skulle snakke engelsk deri for det ville gøre filmen mere tilgængelig i udlandet, men alle ved jo at amerikanerne ikke kan tåle undertekster, og du har helt ret i at det ville tage røven på hele verden hvis lille Danmark begyndte at lave andet og mere end de sædvanlige drama/komedier...
#26 filmz-the godfather 19 år siden
#27 19 år siden
Nogen rige mennesker der har forskanset sig uden for et hegn osv. Gad vide om Romero har kigget lidt i Kadavermarch? ;-)
#28 noget 19 år siden
verdensherskerer(Endnu).
Når der nu endelig kommer en dansk zombie film ville det da være dumt ikke at lave den på dansk.
#29 mini_jette 19 år siden