Hey drenge. Er der nogle der ved noget om filmatiseringen af Dennis Jürgensens lille zombie mesterværk 'Kadavermarch'? De skulle eftersigende være igang allerede. Tjek hans hjemmeside for meget sparsommelig information.
Jeg kan se at de har fjernet siden midlertidigt. Det kan jo betyde flere ting, men jeg skrev lidt frem og tilbage med instruktøren for et halvt års tid siden, og jeg tvivler ærlig talt på at de er i stand til at klare en produktion af den størrelse. Det er jo en amatørproduktion. For det første er der jo en lang række store problemer forbundet med effekterne og så videre, men hvad værre er, virkede det ikke som om de lagde stor vægt på at få dygtige skuespillere, og det kan jo slå enhver film ihjel. Med andre ord ville jeg ikke sætte næsen for meget op efter den film.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Mon ikke blot det bliver nok en Dawn of.. Day of.. Revenge of.. The Living Dead, som han jo også selv skriver, han er inspireret af. Jeg mener ikke der er så mange måder at vise stavrende og hjernelamme zombier på. Men vi få at se. Jeg håber at blive positivt overrasket.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Der er få måder at vise zombier på, korrekt. Men der er dog nogle. Se fx. forskellen på dawn og 28 days later. Det sjove ved kadavermarch, er jo at det er nogle ret underlige hovedpersoner, der smadrer disse zombier, så det kunne sagtens blive interessant. Ærgeligt hvis det ikke bliver til noget..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Problemet er ikke så meget zombierne, som det faktum, at der er tale om en fremtids-zombie-film hvor hovedpersonerne besøger en kæmpestor fremtidsby i Nordsjælland, som i øvrigt indtages af tusindvis af zombier. Den slags kræver alligevel en hvis grad af styr på produktionen. Jeg er selv stor fan af at alting kan lade sig gøre, men jeg tror ikke så meget på det her projekt. På den anden side kan jeg jo tage fejl.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 PredatorX 19 år siden
#2 dvjik 19 år siden
#3 gi-jones 19 år siden
#4 lyspunkt 19 år siden
Men vi få at se. Jeg håber at blive positivt overrasket.
#5 PredatorX 19 år siden
Ahhh... Jamen så vil jeg slå den ud af hovedet igen tror jeg:-)
#6 davenport 19 år siden
Det sjove ved kadavermarch, er jo at det er nogle ret underlige hovedpersoner, der smadrer disse zombier, så det kunne sagtens blive interessant. Ærgeligt hvis det ikke bliver til noget..
#7 gi-jones 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 gi-jones 19 år siden
www.ghost.dk
#10 19 år siden