Gravatar

#1 filmz-lone wolf 20 år siden

Hørte noget med at Kadavermarch er under preproduktion, måske med en Jesper Jensen som instruktør, i 2006. Nogen der har hørt mere om det?
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

Tja, der er da denne debat her fra sitet.
Gravatar

#3 filmz-lone wolf 20 år siden

Undskyld, den havde jeg overset
Gravatar

#4 Collateral 20 år siden

Kig ind på www.dennis-klubben.dk der hatr været debatter om det. Instruktøren er bruger inde på siden nemlig.

www.kadavermarch.dk er vidst under ombygning men det er filmens side...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Collateral 20 år siden

Hej, ville lige give jer allesammen lidt info, som jeg ikke ved om i allerede har, men i al fald vil jeg hermed citerer instruktøren af kadavermarch, Jesper Jensen, her først omkring den test sekvens som flere sikkert har set:

"Det er en testoptagelse, som blandt andet skulle teste optagelser ved lav belysning, mørkhedsgrad, kameratests, men hovedsageligt en test af digital make-up. Zombien i de optagelser I har set, har undergået en test med digital make-up, men det bliver ikke sådan udseendet på zombierne i filmen bliver."

Dernæst omktring niveaut af filmens skabelse, altså om det er på amatør niveau?:

"Det er på ingen måder en amatørfilm, det er en dansk spillefilm som kommer op i biograferne!"

Jesper Jensen er som nævnt instruktør på projektet og det vil være hans første spillefilm.

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 filmz-lone wolf 20 år siden

Kunne se en der var grøn i den test sekvens, det var vist det.. Andre der kan se mere end det?
Gravatar

#7 Collateral 20 år siden

Kunne også se en flamme.. Heh... Men det er jo også kun som test ^^

Skriv ny kommentar: