Gravatar

#11 Nicki52 16 år siden

MOVIE1000 (10) skrev:
#9 når jah du er ny jeg sætter aldrig kommaer punktum. Det minder for meget om skolen

Ja, men jeg sætter dem altid fordi så kan folk bedre læse hvad jeg skriver.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 MOVIE1000 16 år siden

#11 du kan selv sætte dem der i det er ikke mit problem jeg skriver hvad jeg vil og hvordan jeg gør det er så op til mig hvis folk ikke kan læse hvad jeg skriver kan de bare springe mig over jeg er ligeglad jeg er her for at skrive hvad jeg synes om film ikke for at lære at sætte kommaer
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 PredatorX 16 år siden

fed holdning mand ikke at skrive kommaer og punktum fordi det mener for meget om skolen skolen er et sted man lærer at komme videre i livet det ville være det samme som hvis vi andre helt lod være at skrive bare nogenlunde sammenhængende fordi det gjorde man i skolen og nu er vi ikke i skole længere så nu skriver vi bare volapyk nu har I fået nogle tal på jeres indlæg men kun 20% af dem er forståelige hehe hvis movie1000 bare er her for at skrive om film og ikke for at sætte komma og punktum har jeg lige en kommentar komme og punktum hører med til det at skrive ligesom det at åbne munden hører med til at tale
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 Nicki52 16 år siden

PredatorX (13) skrev:
fed holdning mand ikke at skrive kommaer og punktum fordi det mener for meget om skolen skolen er et sted man lærer at komme videre i livet det ville være det samme som hvis vi andre helt lod være at skrive bare nogenlunde sammenhængende fordi det gjorde man i skolen og nu er vi ikke i skole længere så nu skriver vi bare volapyk nu har I fået nogle tal på jeres indlæg men kun 20% af dem er forståelige hehe hvis movie1000 bare er her for at skrive om film og ikke for at sætte komma og punktum har jeg lige en kommentar komme og punktum hører med til det at skrive ligesom det at åbne munden hører med til at tale

Du er virkelig sjov. Men han må selv bestemme jo.
Gravatar

#15 PredatorX 16 år siden

Jeg ved det, jeg ved det:-D

Men han må ikke selv bestemme det. Det er mig som at der bestemmer det ja det er så
Gravatar

#16 Nicki52 16 år siden

PredatorX (15) skrev:

Jeg ved det, jeg ved det:-D

Men han må ikke selv bestemme det. Det er mig som at der bestemmer det ja det er så

Okay, jeg ved faktisk ikke om du mener det seriøst.
Gravatar

#17 PredatorX 16 år siden

Jeg er heller ikke sikker selv. Men jeg hælder mest til det sidste:-D
Gravatar

#18 Nicki52 16 år siden

PredatorX (17) skrev:
Jeg er heller ikke sikker selv. Men jeg hælder mest til det sidste:-D

Gør jeg også, men vi kan jo ligesom ikke beordre ham noget og forvente han adlyder.
Gravatar

#19 MOVIE1000 16 år siden

#18 jeg er min egen herre jeg giver ordre til mig selv og nogle gange gider jeg ikke lytte til dem

men PredatorX du har vel vendet dig til min måde at skrive på
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 PredatorX 16 år siden

never!

Skriv ny kommentar: