Gravatar

#1 Nicki52 16 år siden

Ja, i hørte rigtigt. Den kommer til Danmark den 25. december og jeg skal se den. Men jeg har set promoen af filmen (på youtube). Det er meste er de danske jokes med i filmen. Men jeg vil gerne se om den kan måle sig med orginalen. Den er lavet af hende der spillede Yrsa i de gamle Krumme-film. Hvis den bliver en succes i USA laver de hele film-serien.

Den hedder forresten "Love at first hiccup".
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 filmz-JuuL 16 år siden

Hej Regner, how goes? ;)
Gravatar

#3 Kruse 16 år siden

FFS, prøver du at slå en rekord i at oprette ubrugelige tråde?! Der har været flere nyheder på Filmz angående den amerikanske remake af "Kærlighed ved første hik", og også en nyhed om promoen af filmen. Det er bestemt ikke en nyhed mere. Næste gang kan du prøve at søge på Filmz via søgefunktionen, inden du opretter endnu en ubrugelig tråd.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Nicki52 16 år siden

Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg troede det vil blive som et chok for jer. Jeg fandt også ud af det for flere måneder siden, men havde glemt den, indtil jeg faldt over premieredatoen i Danmark.
Gravatar

#5 Kruse 16 år siden

#4: Hvis du fandt ud af det for måneder siden, så kan du jo godt regne ud at det ikke længere er en nyhed. Og hvis du tror at det er en nyhed der ikke er på filmz, så kan du jo sende den ind som en nyhed, og derved dele den med os andre. Det er en langt nemmere måde, og så slipper vi for disse outdatede nyheder og ligegyldige tråde.

EDIT: Og iøvrigt, kan du jo hvis du finder noget som du vil dele, smide et link i "Hvad laver du?"-tråden, da der hurtigt kommer mange tråde, hvis man laver en for hver ting man vil sige.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 MOVIE1000 16 år siden

trådens titel siger joh alt NICKI52 og som heTTeh siger det er en virkelig gammel nyhed mener den kom samtidig med udgivelsen af Anja og viktor 5
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Nicki52 16 år siden

MOVIE1000 (6) skrev:
trådens titel siger joh alt NICKI52 og som heTTeh siger det er en virkelig gammel nyhed mener den kom samtidig med udgivelsen af Anja og viktor 5

Mener du "i Medgang og Modgang"? Ja, den fik jeg i fødselsdag gave, men kan ikke finde den. Den er blevet væk.
Gravatar

#8 MOVIE1000 16 år siden

#7 når titlen troede du mente om jeg mente det jeg skrev var i medgang eller modgang hehe:)
Gravatar

#9 Nicki52 16 år siden

MOVIE1000 (8) skrev:
#7 når titlen troede du mente om jeg mente det jeg skrev var i medgang eller modgang hehe:)

Husk lige nogle kommaer, for jeg ved ikke hvad du skrev. Bare så du ved det.
Gravatar

#10 MOVIE1000 16 år siden

#9 når jah du er ny jeg sætter aldrig kommaer punktum. Det minder for meget om skolen

Skriv ny kommentar: