For mange år siden.. snakker om 10-12 år ca. kan jeg huske der var en tegnefilm i tv, men hvad den hedder, det kan jeg absolut ikke huske, kan kun huske at der var en superhelt der hed noget i stil med "The wip" eller noget ala det.. :) Han havde en lillebror/søn som også var en "superhelt" han havde bare ingen superkrafter.. Plottet i filmen var en ond vindenskabsdame, sendte mange millioner raketter ud i hele verden, de borede sig ned i folk hoveder, og nu kunnehun kontrolere dem alle.. alle pånær ham lillebroren/sønnen.
Hvis der er nogen som har bare en svag ide om hvad jeg snakker om, må i gerne komme med hints til hvad den hedder, jeg er helt på bar bund :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Men kan nogle så huske den tegnefilm - mener, de kaldte den Dyrenes Konference på dansk - hvor alle dyr rotter sig sammen med menneskeheden og besejrer en masse soldater...? Øh, details are sketchy... den var en ret sød tegnefilm, egentlig.
Den har været vist nogle gange på DR1.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 filmz-herskegut 21 år siden
Han havde en lillebror/søn som også var en "superhelt" han havde bare ingen superkrafter..
Plottet i filmen var en ond vindenskabsdame, sendte mange millioner raketter ud i hele verden, de borede sig ned i folk hoveder, og nu kunnehun kontrolere dem alle.. alle pånær ham lillebroren/sønnen.
Hvis der er nogen som har bare en svag ide om hvad jeg snakker om, må i gerne komme med hints til hvad den hedder, jeg er helt på bar bund :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 evermind 21 år siden
The SuperVips eller min Min Bror Supermand, som de kaldte den på dansk tv er at finde her.
Nu vil jeg lure, om dvd'en mon skulle være til at få et sted... men det er nok for meget at forvente... :(
#3 evermind 21 år siden
Den har været vist nogle gange på DR1.
#4 filmz-herskegut 21 år siden
jeg fandt den inde på Ebay, men den lyder til at være noget for dyr for min smag.. ~300kr
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...
#5 evermind 21 år siden
Det kan jeg så godt følge dig i... kan man ikke også risikere sådanne steder, at det er sådan en hjemmefusket dvd...?
#6 filmz-herskegut 21 år siden
Vil nu også gerne have et billede af den, inden jeg skulle bruge nogen penge på den.
#7 evermind 21 år siden
#8 filmz-herskegut 21 år siden
Måske ved at sætte den på mute, og forestille mig at de talte engelsk :P
#9 davenport 21 år siden