Gravatar

#1 filmz-NeoDk 20 år siden

Hey

Jeg går i 9 klasse og jeg skal til at finde ud hvad jeg skal efter skolen jeg vil godt arbejde med film så jeg ville elske vis der var nogle som vidste nogle steder

Vis der er nogle som kender nogle steder jeg kan komme i paratik ville det også bare være super godt

håber i svarer på denne her
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

Måske du kunne fortælle, hvor du bor? Der er jo ingen grund til at anbefale studier i Kbh, hvis du bor i det mørke Jylland.
Gravatar

#3 läkerol 20 år siden

Er det nu jeg ska sige jeg mangler en læreplads som mekaniker :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#4 filmz-NeoDk 20 år siden

okay
mekaniker det kunne da måske godt være
så kunne man lave lidt 2fast biler :D

jeg bor på sjælland er frisk på at rejse og flytte
Gravatar

#5 läkerol 20 år siden

tror du misforstod det, JEG mangler en læreplads :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#6 filmz-NeoDk 20 år siden

når okay læste forkert hehe sorry :D
Gravatar

#7 läkerol 20 år siden

hehe, det gør nok :D
Gravatar

#8 JannikAnd 20 år siden

Tja, selv går jeg i 3.g ved Avedøvre Gymnasuim, hvor jeg går på Danmarks eneste filmlinje på A-niveau. Grundet vores regering er denne linje desværre blevet nedlagt, og vi er derfor de sidste. Klasserne under os har kun faget på B-niveau (hvilket betyder færre timer og ingen skriftlige afleveringer). Dog skulle linjen stadig være god, den er i samarbejde med Zentropa. I hvertfald en mulighed...

#9 20 år siden

1: Først og fremmest skal du nok lige slå "praktik" op i den gode gamle retstavningsordbog, inden du sender den skriftlige ansøgning til drømmepladsen.
Gravatar

#10 filmz-NeoDk 20 år siden

ja det ved jeg

jeg er bare mega træt så skulle bare lige hurtigt skrive noget herinde så sorry :D

Skriv ny kommentar: