Da jeg er blandt majoriteten af de danske folk og ikke har TV2 Film, så søger jeg overalt for at finde andre måder at se showet på. Jeg har skrevet til TV2 ang. evt. visning via Sputnik, men de siger de ikke har net-rettigheder, så jeg må lede andetsteds. Så mit spørgsmål til jer, mere garvede filmfolk, hvor kan man ellers se showet? Jeg har den største Viasat Guld pakke, og rig mulighed for at streame via nettet, hvis dette skulle være muligt
Må jeg spørge hvorfor indholdet af mit forrige indlæg er blevet slettet? Jeg har kigget i reglerne, men kan ikke finde ud af hvorfor. Det var en henvisning til en tv-tjeneste der viser ABC.
Hej igen.. Ja jeg kan så ikke bruge den liste over internationale kanaler til noget, har ingen af alternativerne, men er der ingen net-visning af showet, f.eks. af ABC? Og jeg er da villig til at betale en lille TV2 Sputnik-agtig sum penge for at se det.. (har postet i to tråde da den anden er gammel og derfor muligvis ikke bliver tjekket)
#4: Dit indhold er blevet slettet da det var et link til et noget omdiskuteret website. En hel del af kanalerne der distribueres via den tjeneste har IKKE givet tilladelse det, og de mener at deres rettigheder er blevet krænket - ABC har næppe givet tilladelse til at man kan se alle deres programmer gratis via nettet, når man normalt skal betale for det. Det ser ejermændende stort på, og undskylder sig med, at det er brugerne der står for ulovlighederne og ikke dem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu ved jeg ikke om det her er lovligt eller ej, så hvis det IKKE er lovligt, beder jeg en admin slette denne post med det samme. Jeg handler i god tro. Men på et forum, var der det her link, til en thailansk kanal:
Link slettet -admin
Som angiveligt viser det på WMP.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-karlerminven 16 år siden
Da jeg er blandt majoriteten af de danske folk og ikke har TV2 Film, så søger jeg overalt for at finde andre måder at se showet på. Jeg har skrevet til TV2 ang. evt. visning via Sputnik, men de siger de ikke har net-rettigheder, så jeg må lede andetsteds.
Så mit spørgsmål til jer, mere garvede filmfolk, hvor kan man ellers se showet? Jeg har den største Viasat Guld pakke, og rig mulighed for at streame via nettet, hvis dette skulle være muligt
På forhånd tak
What is a not-joke?
#2 dyg 16 år siden
#3 filmz-neglas 16 år siden
-admin
#4 filmz-neglas 16 år siden
På forhånd tak.
#5 filmz-karlerminven 16 år siden
Ja jeg kan så ikke bruge den liste over internationale kanaler til noget, har ingen af alternativerne, men er der ingen net-visning af showet, f.eks. af ABC?
Og jeg er da villig til at betale en lille TV2 Sputnik-agtig sum penge for at se det..
(har postet i to tråde da den anden er gammel og derfor muligvis ikke bliver tjekket)
What is a not-joke?
#6 filmz-vassago 16 år siden
#7 frygtl0s 16 år siden
#8 davenport 16 år siden
Men på et forum, var der det her link, til en thailansk kanal:
Link slettet -admin
Som angiveligt viser det på WMP.
#9 MouseMickey 16 år siden
#10 filmz-doozer 16 år siden
Der er 72 timers prøvetid (for nye brugere), så det er ganske lovligt at streame det tyske PRO 7...
MEN i dag fungerer sitet ikke - virkelig dårlig timing :(