Hvis der er nogle af jer der har forbindelse til ejere af gode kantiner eller nogen der kunne tænke sig at være det, så må de meget gerne rette henvendelse til Ingeniørhøjskolen i København, Lautrupvang 15, 2750 Ballerup.
Har fået at vide at det (endelig!) er ca. nu kantinen på min skole skal udbydes påny. Jeg kan desværre ikke finde nogen dato for seneste ansøgning, så det må vel være ASAP! Sidste gang den blev udbudt var der nemlig ingen konkurrenter, så det blev bare ved med at være den samme skod-kantine to år endnu... og det vil jeg helst ikke have sker igen... forandring fryder som man siger! :-)
Lidt info: Der er omkring 2000 studerende på min skole og kantinen består af en hovedkantine i midten af skolen der har åbent det meste af dagen, samt to 'satelit'-kantiner i hver ende af skolen. De har dog kun åbent omkring spisepausen. Den nuværende kantine tager 27kr for dagens varme ret - uanset hvad det er. Dvs. man kan godt komme til at skulle betale 27kr for pasta+kødsovs, hvilket jeg og mange andre nægter af princip. Derudover koster en bolle med salat+pålæg (skiveskåret direkte fra plastikæske) 22kr. En håndmad på ½ skive rugbrød koster 7kr for normal og 12kr for luxus. (IMO for lidt brød i forhold til pålæg...)
Så hvis du eller nogen du kender mener at du/I kan gøre det bedre, så må I meget gerne slå til... Please!
På forhånd tak for hjælpen!
Mvh Peter MC aka McPeter
Ps. Hvis du/I er i godt humør ville det heller ikke gøre noget - tror kun jeg har set én kantine-medarbejder smile i løbet af de 3½ år jeg har gået der... :-/
Det kommer meget an på om kantinen får "tilskud" af skole eller lignende eller om den skal "overleve af sig selv". Eksempelvis kan jeg nævne af på mit arbejde betaler jeg 300 kroner pr måned for rundstykker til morgenmad og varm mad/salatbord/pålægsbord. Og det er i princippet "fri-bar" :)
Det eneste der ikke er med i prisen er basserne om fredagen og fredagsøl.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#2 - så vidt jeg ved skal den overleve af sig selv... men har endnu ikke set en 'spis/drik-alt-hvad-du-kan'-ordning. Ved ikke om det ville være bæredygtigt når der er fyldt med studerende? :-)
#4 - Tagwall - Her kan du skrive alt det der ikke passer alle de andre sider. Opfylder dette indlæg måske ikke det? :-D
#1 McPeter 21 år siden
Hvis der er nogle af jer der har forbindelse til ejere af gode kantiner eller nogen der kunne tænke sig at være det, så må de meget gerne rette henvendelse til Ingeniørhøjskolen i København, Lautrupvang 15, 2750 Ballerup.
Har fået at vide at det (endelig!) er ca. nu kantinen på min skole skal udbydes påny. Jeg kan desværre ikke finde nogen dato for seneste ansøgning, så det må vel være ASAP! Sidste gang den blev udbudt var der nemlig ingen konkurrenter, så det blev bare ved med at være den samme skod-kantine to år endnu... og det vil jeg helst ikke have sker igen... forandring fryder som man siger! :-)
Lidt info:
Der er omkring 2000 studerende på min skole og kantinen består af en hovedkantine i midten af skolen der har åbent det meste af dagen, samt to 'satelit'-kantiner i hver ende af skolen. De har dog kun åbent omkring spisepausen.
Den nuværende kantine tager 27kr for dagens varme ret - uanset hvad det er. Dvs. man kan godt komme til at skulle betale 27kr for pasta+kødsovs, hvilket jeg og mange andre nægter af princip. Derudover koster en bolle med salat+pålæg (skiveskåret direkte fra plastikæske) 22kr. En håndmad på ½ skive rugbrød koster 7kr for normal og 12kr for luxus. (IMO for lidt brød i forhold til pålæg...)
Så hvis du eller nogen du kender mener at du/I kan gøre det bedre, så må I meget gerne slå til... Please!
På forhånd tak for hjælpen!
Mvh
Peter MC
aka
McPeter
Ps. Hvis du/I er i godt humør ville det heller ikke gøre noget - tror kun jeg har set én kantine-medarbejder smile i løbet af de 3½ år jeg har gået der... :-/
#2 DarkLight 21 år siden
Det eneste der ikke er med i prisen er basserne om fredagen og fredagsøl.
#3 davenport 21 år siden
#4 chronaden 21 år siden
#5 JannikAnd 21 år siden
#6 chandler75 21 år siden
#7 McPeter 21 år siden
#4 - Tagwall - Her kan du skrive alt det der ikke passer alle de andre sider.
Opfylder dette indlæg måske ikke det? :-D
Ps. Jeg er IKKE desperat! :-)