Gravatar

#11 Patriarch 21 år siden

ah ja selvfølgelig :)

Med fare for at blive spanket - så tror jeg egentlig jeg er mere til den nye Goldsmith :D

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 PredatorX 21 år siden

Det minder en lille smule om main theme til First Blood!!! Dog ikke på en tyvagtig måde.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 filmz-mc-glog 21 år siden

Må man spørge hvilket program du bruger - med mindre du sidder hjemme og optager med live instrumenter ;-)
I don't believe in anything, that can bleed for five days without dying!
Gravatar

#14 Patriarch 21 år siden

Hej... jeg bruger alle de orkester biblioteker du kan tænke dig. Mest bruger VSL (Vienna Symphonic Library Professional) VSL

Men sekundært bruger jeg EWQLSO og så en masse andre. Jeg prøver atid at have de nyeste lyde.

Udover det har jeg en del som ikke er orkester lyd... bass, guitar, kor, trommer osv

Jeg bruger Cubase SX3 som sequencer og GigaStudio 3 som sampler

Håber det var svar nok - ellers må du bare spørge
Gravatar

#15 filmz-mc-glog 21 år siden

Tak for det - synes forresten det var et fedt tema du har lavet!
I don't believe in anything, that can bleed for five days without dying!
Gravatar

#16 Patriarch 21 år siden

Tak for det :)

Er der en admin der gidder ændre min første post - fjerne "Derfor har jeg lavet en helt rå version med kun melodi stemmen så nogle af jer filmmusik hajer han tjekke efter." dem sætning og erstatte det gamle link med det nye nummer?

Gravatar

#17 Michael Andersen 21 år siden

Jep.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 Collateral 21 år siden

Det lyder sgu godt :) Ikke så meget andet at sige... Men det lyder interresant med de programmer... kan da være jeg selv vil prøve dem af.. Nårh men fortsæt ihvertfald bare i den stil.. God fornøjelse...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#19 Patriarch 21 år siden

Tak... jeg har lige fået feedback. De vil have en mere elektronisk stil - en tand mere futuristisk. Men kan godt lide temaet.

Med hensyn til de programmer er det ikke nogen man bare lige kan prøve. De fylder EXTREMT meget - så meget at de nærmest ikke kan piratkopieres. Og så koster de et ondt år :)

Men der findes mindre, billige og stadi gode alternativer.

I øvrigt har jeg lige modtaget en email om at de ønsker mig mere fastansat da citat "det ville være syndt at miste mig som freelancer"... Så jeg regner med at det betyder at de har patent på mig, mod flere penge i kassen :D

Sounds good to me! Er lidt oppe at køre over det. Ved endnu ikke hvad de vil tilbyde - men det kunne være lækkert med et mere sikkert job. Freelancer er jo en ret usikker ting :)
Gravatar

#20 PredatorX 21 år siden

I så fald skal du da ønskes tillykke herfra:-)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: