#1 Det eneste den måske kunne minde lidt om, er Isengard temaet fra LOTR hvis melodien var en anelse anderledes og der kørte en nogle sure pauker i 5/4 ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#3 Som den er nu er det nok ret svært at høre eller forestille sig - men den skal bruges til noget Tom Clancy agtigt. Men afhængig af resten af arangementet kunne det også være fantasy - som El Vez også hentyder lidt til :)
Ved ikke endnu om jeg bruger det - skal lige se hvad der kan laves med det. Skal lave et par versioner med mere militærisk lyd. Så sender jeg den af sted med evt andre forslag og så må vi se hvad der sker.
#6 Hey, det er sgu meget fedt. Det ensomme horn og det dybe piano (samt opbygningen hvor der bliver lagt lag på lag), får mig til at tænke på nogle af Jerry Goldsmiths senere patriotiske scores ala "The Last Castle". Så hvis du også kan skrive musik som Goldsmith gjorde det i sine unge dage, vil jeg meget gerne høre mere fra dig af :)
#1 Patriarch 21 år siden
Jeg er ligeglad med små ligheder eller "den minder mig lidt om"... det skal være meget hvis i forstår :)
Lyt!
#2 Slettet Bruger [1375939168] 21 år siden
Heh nej, kunne ikke umiddelbart sammenkæde det med noget.
#3 Michael Andersen 21 år siden
Må jeg spørge hvilken slags figur, miljø etc. temaet er til?
#4 El vez 21 år siden
#5 Patriarch 21 år siden
Min kæreste siger altid - den har jeg hørt!
#3 Som den er nu er det nok ret svært at høre eller forestille sig - men den skal bruges til noget Tom Clancy agtigt. Men afhængig af resten af arangementet kunne det også være fantasy - som El Vez også hentyder lidt til :)
Ved ikke endnu om jeg bruger det - skal lige se hvad der kan laves med det. Skal lave et par versioner med mere militærisk lyd. Så sender jeg den af sted med evt andre forslag og så må vi se hvad der sker.
#6 Patriarch 21 år siden
#7 cyberzed 21 år siden
#8 Michael Andersen 21 år siden
#9 Patriarch 21 år siden
#10 El vez 21 år siden