Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Hejsa... er i gang med at udvikle nye temaer til mit næste projekt. Jeg har nu lavet en melodi men er i tvivl om den er "stjålet" et sted fra.

Jeg er ligeglad med små ligheder eller "den minder mig lidt om"... det skal være meget hvis i forstår :)

Lyt!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1375939168] 21 år siden

Ja, det er da tyvstjålet fra 'Stjerner Uden Hjerner', ikke?
Heh nej, kunne ikke umiddelbart sammenkæde det med noget.
Gravatar

#3 Michael Andersen 21 år siden

Samme her - minus det med "Stjerner Uden Hjerner" :)

Må jeg spørge hvilken slags figur, miljø etc. temaet er til?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

#1 Det eneste den måske kunne minde lidt om, er Isengard temaet fra LOTR hvis melodien var en anelse anderledes og der kørte en nogle sure pauker i 5/4 ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Patriarch 21 år siden

Super -

Min kæreste siger altid - den har jeg hørt!

#3 Som den er nu er det nok ret svært at høre eller forestille sig - men den skal bruges til noget Tom Clancy agtigt. Men afhængig af resten af arangementet kunne det også være fantasy - som El Vez også hentyder lidt til :)

Ved ikke endnu om jeg bruger det - skal lige se hvad der kan laves med det. Skal lave et par versioner med mere militærisk lyd. Så sender jeg den af sted med evt andre forslag og så må vi se hvad der sker.
Gravatar

#6 Patriarch 21 år siden

Her er så en færdig test til de interesseret

Gravatar

#7 cyberzed 21 år siden

Den virker som noget underlægningsmusik til den store helt der lige reflekterer over hele den campaign han lige har været afsted på.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#8 Michael Andersen 21 år siden

#6 Hey, det er sgu meget fedt. Det ensomme horn og det dybe piano (samt opbygningen hvor der bliver lagt lag på lag), får mig til at tænke på nogle af Jerry Goldsmiths senere patriotiske scores ala "The Last Castle". Så hvis du også kan skrive musik som Goldsmith gjorde det i sine unge dage, vil jeg meget gerne høre mere fra dig af :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 Patriarch 21 år siden

Kender faktisk meget lidt til "den gamle" Goldsmith.... Kender self. Papilion og Planet of the Apes...
Gravatar

#10 El vez 21 år siden

...alien :)~~~
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: