Ja, jeg lovede egentlig en eller anden herinde en mindre anmeldelse da jeg købte den her boks for et års tid siden, men jeg havde sgu glemt alt om det.. nu havde jeg lige 10 minutter.. så hvorfor ikke tage nogle billeder og skrive et par ord om den nu :-) Boksen er en dobbelt slipcase, med hårdt pap. kan holde til en del knups. Der er 7 dvd'er Dogma 2 disc udgave. 2.35:1 anamorphic widescreen Jay and Silent Bob Strike back 2 disc. 2.35:1 anamorphic widescreen
Filmene er i helt fint transfer, og der er slet ingen mangler der (hvad jeg har bemærket) Jeg har ikke set bonus materialet, men det er helt sikkert et kig værd på et tidspunkt, sådan noget indeholder altid noget spændende.
Der er ikke så meget at sige om ovenstående film, andet end alle 3 er nogen man bare bør se! Hvis man køber den samlede boks, er der dog ingen dksubs på, men jeg tvivler på at det hindre nogen af jer derude ;)
Nok om filmene.. her er billeder af boksen, samt indhold. 1 2 3 4 5 6
Nu håber jeg i kan bruge det til noget :) og go weekend til jer alle!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 19 år siden
Boksen er en dobbelt slipcase, med hårdt pap. kan holde til en del knups.
Der er 7 dvd'er
Dogma 2 disc udgave. 2.35:1 anamorphic widescreen
Jay and Silent Bob Strike back 2 disc. 2.35:1 anamorphic widescreen
Filmene er i helt fint transfer, og der er slet ingen mangler der (hvad jeg har bemærket)
Jeg har ikke set bonus materialet, men det er helt sikkert et kig værd på et tidspunkt, sådan noget indeholder altid noget spændende.
Clerks 1.85:1 anamorphic widescreen
Mallrats 1.85:1 anamorphic widescreen
Chasing Amy 1.85:1 anamorphic widescreen
Der er ikke så meget at sige om ovenstående film, andet end alle 3 er nogen man bare bør se!
Hvis man køber den samlede boks, er der dog ingen dksubs på, men jeg tvivler på at det hindre nogen af jer derude ;)
Nok om filmene.. her er billeder af boksen, samt indhold.
1
2
3
4
5
6
Nu håber jeg i kan bruge det til noget :)
og go weekend til jer alle!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 DarkLight 19 år siden
#3 filmz-herskegut 19 år siden
Men alle dvd'erne er trykte, hvis det er det, du tænker på.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 Æsop9000 19 år siden
Men jeg ser frem til "An evening with Kevin Smith 2: Evening Harder".
#5 filmz-Koenig 19 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com