Gravatar

#1 chandler75 20 år siden

Til alle Kevin Smith fans kan jeg anbefale bogen "Silent Bob Speaks: The Collected Writings of Kevin Smith", som netop er udkommet. Den samler nogle af Smith' tekster fra diverse magasiner. Hvis man kan lide hans film vil man også kun lide hans skriblerier.

Det kan iøvrigt nævnes (for samlerne) at første udgave af bogen er udkommet i 15.000 eksemplarer, og at den allerede er udsolgt (selvom det muligvis stadig er muligt at få fat i nogle eksemplarer hos Amazon) og at en 2. udgave er på vej.

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-Koenig 20 år siden

Den er skrevet bag øret... Han er en god mand... en smuk mand!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#3 DarkLight 20 år siden

Pis at første udgave blev udsolgt på no-time. Sådan en ville jeg have haft :P

EDIT: Det ser ikke ud til den kan fås i hardcover?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Nå, den blev bestilt anyways. Og så fik jeg også lige moret mig kosteligt over Smith's seneste optræden på Jay Leno Show. Den kan ses her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 chandler75 20 år siden

Ja, hans seneste optræden på Leno, hvor han skal promovere sin bog, er som altid rigtig morsom (se hans fortolkning af de tre "Ringenes Herre" film).

# 3 Nej, den er kun udgivet i softcover.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 DarkLight 20 år siden

Ja, i film 2 hvor han træder til side, er det en imitation af elefant-orken?
Gravatar

#7 elwood 20 år siden

the chick from Alias hehe

damm han er sku for sjov.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 chandler75 20 år siden

Jeg læste lige på NewsAskew at bogen nu går ind i en 3rd printing... Ingen andre der har læst den?
Gravatar

#9 DarkLight 20 år siden

Min har været bestilt et godt stykke tid, desværre kan jeg ikke se hvad status er, da yahoo ordresystem virker af lort. Jeg har ihvertfald aldrig kunne se mine ordre derinde.

Problemet er nok signingen, der trækker ud.

Skriv ny kommentar: