Er jeg den eneste der synes, at de nye video-nyhedsinddslag med zejn på filmnet.dk er utroligt dårlige?
Zejn har ellers en ganske udmærket speaker-stemme, men de mange små forsøg på jokes og "sjove" gimmicks er ret kiksede i mine øjne. Han må for min skyld gerne fastholde den lette, muntre tone. Men hans jokes trænger til en kraftig kvalitets-forbedring og -sortering. Ligeledes svækkes helhedsindtrykket af, at små talefejl der giver et nervøst og usikkert præg, ikke får ham og hans kolleger til at tage optagelsen om, men får lov at komme med i det udsendte video-nyhedsindslag.
Enig. Jeg kunne ikke undgå at tænke på diverse amatør skoleproduktioner, da jeg så det. Rent teknisk er det også noget rod, med blandt andet et baggrundsbillede der flimrer.
Men hvis man trænger til lidt bevægelse i sine tæer, er her da en god mulighed for at få dem krummet
Jeg har jo været content manager på FilmNet.dk, og dengang arbejdede vi os hen imod daglige nyhedsindslag, med netop Zejn som vært. At det så er blevet noget helt andet, end hvad jeg havde regnet med, er tja...ikke særligt fikst og alt for pattet i min bog. Jeg savner relevante indslag, men fordi nyhederne på FilmNet er mere gossip-fokuseret, bliver video-indslagene også derefter. Desværre, vil jeg mene, men det er stilen derinde. De forsøger at pifte det op, hvilket jeg et eller andet sted godt kan følge - men aldrig selv ville gøre, og derfor er det nok også bedst, at jeg ikke er i den stilling længere. :)
Personligt mener jeg at Zejn er en rigtig fin vært, han skal bare have en smule mere erfaring med at stå foran kameraet (det har ikke engang kørt en uge, og vi skal alle begynde et sted), da han både har god stemme og virker naturlig.
Og nej - rent teknisk, er det ikke ligefrem prof, men de har simpelthen ikke længere udstyr til at få det tl at se bedre ud, hvilket er en skam.
Personligt mener jeg at Zejn er en rigtig fin vært, han skal bare have en smule mere erfaring med at stå foran kameraet (det har ikke engang kørt en uge, og vi skal alle begynde et sted), da han både har god stemme og virker naturlig.
Jeg mener bestemt også, at han har potentiale. Og ja, al begyndelse er svær.
Jeg kan i øvrigt godt lide de der anmeldelser, hvor det er 3-4 personer der hver giver deres mening om en film. Selvom jeg i det lange løb foretrækker anmeldelser skrevet af én person, så er det en fin afveksling og er med til at give filmnet.dk et vist personligt præg.
#5 Ja, rundbordsanmeldelserne synes jeg også er rigtigt fine - især når der er uenighed hehe. Der er har været nogle ret komiske anmeldelser indimellem, bl.a. af "Benjamin Button..." og "Wanted", hvor uenigheden bliver ret udsagt haha.
#1 BN 16 år siden
Zejn har ellers en ganske udmærket speaker-stemme, men de mange små forsøg på jokes og "sjove" gimmicks er ret kiksede i mine øjne. Han må for min skyld gerne fastholde den lette, muntre tone. Men hans jokes trænger til en kraftig kvalitets-forbedring og -sortering. Ligeledes svækkes helhedsindtrykket af, at små talefejl der giver et nervøst og usikkert præg, ikke får ham og hans kolleger til at tage optagelsen om, men får lov at komme med i det udsendte video-nyhedsindslag.
#2 filmz-JuuL 16 år siden
Men hvis man trænger til lidt bevægelse i sine tæer, er her da en god mulighed for at få dem krummet
#3 BN 16 år siden
hehe
#4 dolphinfriendly 16 år siden
Og nej - rent teknisk, er det ikke ligefrem prof, men de har simpelthen ikke længere udstyr til at få det tl at se bedre ud, hvilket er en skam.
#5 BN 16 år siden
Jeg mener bestemt også, at han har potentiale. Og ja, al begyndelse er svær.
Jeg kan i øvrigt godt lide de der anmeldelser, hvor det er 3-4 personer der hver giver deres mening om en film. Selvom jeg i det lange løb foretrækker anmeldelser skrevet af én person, så er det en fin afveksling og er med til at give filmnet.dk et vist personligt præg.
#6 dolphinfriendly 16 år siden