I modsætning til andre har jeg valgt at begrænse mig med antallet af film, for disse film er ikke en nydelse, tværtimod de er dem som sætter ar i din film sjæl fordi de er så ringe at man ligefrem græder i angst over dem bagefter:
Nummer 5: Judge Dreed Jeg kan ikke sige så meget andet end: Skam dig Sly, du har ellers leveret andet godt action men det her!!!!!
Nummer 4: Nirvana Puha, her starter koldsveden allerede. Den eneste glæde ved den her film er, at jeg ikke selv har købt den, men derimod fået den, ikke at det gør oplevelse bedre.
Nummer 3: Maximum Overdrive Meget kan man sige om Stephen King, men film kan manden fandme ikke lave. Godt at han selv indså at det der var noget værre hø. Men han forstod dog at finde et godt band til levere musikken.
Nummer 2: Derailed Det kan godt være at Jean Claud Van Damme gennem tiden har leveret nogle tvivlsomme præstationer. Men med den ramte han bunden med sådan et brag at alt hvad der kommer efter den kun kunne fører tilbage mod stjernene.
Nummer 1: Flight of fury AAAAAARRRRRRRGGGGGG Magen til møg skal man virkelige lede meget hårdt efter, føj for en stinker film fra Steven Seagal. Det kun en film for folk med MEGET stærke never, for det kræver den.
Nirvana er i hvert fald meget skidt, og Derailed er uden tvivl den værste Van Damme film af dem alle. Har dog holdt mig langt fra Flight Of Fury. Judge Dredd er dog så dårlig at den er god, og Mazimum Overdrive kan jeg sgu godt li'.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Hehe, nice, Kiksmann...min top-5 vil dog se væsentlig anderledes ud;) har lige postet to her: den første er med decideret z-movies, den anden er med film, der er lavet "rigtigt":
5: Beast of Yucca Flats 4: Troll 2 3: Robot Monster 2: The Sinful Dwarf 1: Manos, The Hands of Fate
5: Spider-Man 2 4: Epic Movie 3: The Streetfighter 2: Steel 1: A Viking Saga
#6 - meget frækt, så vender jeg den lige om: hvorfor kan der ses noget som helst positivt i A Viking Saga?...meget let kan det siges: alt er dårligt i den:)
Mht. Spider-man 2: fra start til slut er historien dybt, dybt tåbelig. Der sker en del ting i den, som bare ingen mening giver. Humoren er komplet latterlig og cgi'en er ikke engang flot. Skuespillet er vel egentlig ok, men heller ikke mere end det.
Epic Movie er kliche på kliche på kliche...og det er endda så håbløst dårligt udført...ingen jokes er på noget som helst tidspunkt sjove og det er et pivhamrende ringe manuskript og endnu dårligere skuespil...
Håber det var svar nok?... :)
Men mener du seriøst, at A Viking Saga er god?...for det kunne jeg godt tænke mig at få en forklaring på...tjo, der er to scener i den, som lige kravler sig op på lidt under middelmådigt: første gang han møder ham den gamle, og så er der lige en scene med lidt kærlighed i...resten er næsten useeligt...
#8 hehe så kan jeg så også være ret fræk og vende den om igen og sige hvornår har jeg sagt at alle de film er gode?;)
Jeg er faktsik kun uenig med Epic moive fordi jeg finder selve filmens dårlige jokes sjove fordi de er så platte, er især enig med Spiderman 2 den svagest/dårligste i spiderman trilogien, kan ikke se nogen mening i filmen synes det var rigtig synd at de ødelagde lidt Dr. Ock`s rolle i filmen, A viking saga har jeg aldrig set, men har tænkt på det, så derfor ville jeg høre din mening.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#9 - ah ok, misforstod der så:) altså...A Viking Saga er værd at se, fordi den er så pivringe...men jeg vil ikke bruge penge på den...find nogen, der har den, og så lån den:)
#1 Kiksmann 15 år siden
Nummer 5:
Judge Dreed
Jeg kan ikke sige så meget andet end: Skam dig Sly, du har ellers leveret andet godt action men det her!!!!!
Nummer 4:
Nirvana
Puha, her starter koldsveden allerede. Den eneste glæde ved den her film er, at jeg ikke selv har købt den, men derimod fået den, ikke at det gør oplevelse bedre.
Nummer 3:
Maximum Overdrive
Meget kan man sige om Stephen King, men film kan manden fandme ikke lave. Godt at han selv indså at det der var noget værre hø. Men han forstod dog at finde et godt band til levere musikken.
Nummer 2:
Derailed
Det kan godt være at Jean Claud Van Damme gennem tiden har leveret nogle tvivlsomme præstationer. Men med den ramte han bunden med sådan et brag at alt hvad der kommer efter den kun kunne fører tilbage mod stjernene.
Nummer 1:
Flight of fury
AAAAAARRRRRRRGGGGGG Magen til møg skal man virkelige lede meget hårdt efter, føj for en stinker film fra Steven Seagal. Det kun en film for folk med MEGET stærke never, for det kræver den.
#2 Lord Beef Jerky 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
#4 Skeloboy 15 år siden
5: Beast of Yucca Flats
4: Troll 2
3: Robot Monster
2: The Sinful Dwarf
1: Manos, The Hands of Fate
5: Spider-Man 2
4: Epic Movie
3: The Streetfighter
2: Steel
1: A Viking Saga
#5 Kiksmann 15 år siden
#6 MOVIE1000 15 år siden
#7 wimmie 15 år siden
Tak fordi du har vist mig at jeg ikke er den eneste i verden der mener at Spiderman 2 er en stinker :D
#8 Skeloboy 15 år siden
Mht. Spider-man 2: fra start til slut er historien dybt, dybt tåbelig. Der sker en del ting i den, som bare ingen mening giver. Humoren er komplet latterlig og cgi'en er ikke engang flot. Skuespillet er vel egentlig ok, men heller ikke mere end det.
Epic Movie er kliche på kliche på kliche...og det er endda så håbløst dårligt udført...ingen jokes er på noget som helst tidspunkt sjove og det er et pivhamrende ringe manuskript og endnu dårligere skuespil...
Håber det var svar nok?... :)
Men mener du seriøst, at A Viking Saga er god?...for det kunne jeg godt tænke mig at få en forklaring på...tjo, der er to scener i den, som lige kravler sig op på lidt under middelmådigt: første gang han møder ham den gamle, og så er der lige en scene med lidt kærlighed i...resten er næsten useeligt...
#9 MOVIE1000 15 år siden
Jeg er faktsik kun uenig med Epic moive fordi jeg finder selve filmens dårlige jokes sjove fordi de er så platte, er især enig med Spiderman 2 den svagest/dårligste i spiderman trilogien, kan ikke se nogen mening i filmen synes det var rigtig synd at de ødelagde lidt Dr. Ock`s rolle i filmen, A viking saga har jeg aldrig set, men har tænkt på det, så derfor ville jeg høre din mening.
#10 Skeloboy 15 år siden