#1 21 år siden

Er der nogen, som har hørt mere om, at der muligvis er planer om at producere en 3'er???

Har lige købt Vol. 1, så jeg er opdateret til på fredag, hvor 2'eren kommer i biografen.

Jeg købte den hos www.gucca.dk, der virker ret seriøs, eller hvad???
Gravatar

#2 lagoni 21 år siden

tarantino siger en masse, men jeg tror dette er det seneste i den sag
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 Tylerdurden 21 år siden

Ja jeg har hørt det. Den skulle vist foregå om 20 år ca. Den handler om Vernita Green's datter, der selvfølgelig skal have hævn over sin mors død.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#4 filmz-tberte1 21 år siden

Det lyder fedt med en 3'er. Kill Bill 1 er i hvert fald en klassefilm.

Jeg har handlet et par gange hos Gucca, og de virker da rimelig seriøse. Jeg ikke haft nogen problemer med dem.
Deres site er også noget mere overskueligt end de andre dvd-butikker, synes jeg. http://www.gucca.dk

#5 21 år siden

GUCCA.dk er en fed butik. Endelig en butik, der tager sine brugere seriøst og giver noget ekstra igen. Det er faktisk ret sjovt, at se hvor mange film, man kan karaktergive.
Gravatar

#6 SpielbergFreak 21 år siden

Hvor er deres region 1 og 3 film henne....!?
Gravatar

#7 filmz-Bech 21 år siden

#5 og #1 kan godt lide den måde du skjuler din reklame for fucc'a.dk med en eller anden selvopfunden nyhed...håber folk gennemskuer det og dropper din lille shop

btw du har da været aktiv idag med reklamer overalt
Gravatar

#8 davenport 21 år siden

Ja for satan. Jeg kommer til at drømme om gucca i nat!
(på den ufede måde)

Køb et banner og støt Filmz
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 dyg 21 år siden

Som SpielbergFreak påpeger, så er der ingen reg 1 eller reg 3 film, og desuden er de ikke billigere end alle andre. Så desværre vil jeg nok ikke besøge den side igen, med mindre der pludseligt skulle komme nogle ekstraordinære tilbud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: