Gravatar

#1 McPeter 20 år siden

Hej med jer.

Har erhvervet mig den japanske uklippede version af Kill Bill Vol.1, men coveret er jo sjovt nok på japansk og fyldt med en masse røde tegn som jeg alligevel ikke kan læse, så nu har jeg stumpet et nyt cover sammen fra andre custom-covers jeg har fundet rundt omkring på nettet. Synes selv resultatet er blevet ganske godt og regner med at bruge det istedet for det originale når jeg engang får printet det ud på en ordentlig printer.

Tænkte dog at det godt kunne være der var andre der er interesserede i at gøre det samme, så har lagt coveret her:
http://img257.echo.cx/my.php?image=killbillvol1jap...

God fornøjelse...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 JannikAnd 20 år siden

Ganske flot coverart! :) Dog er jeg ikke meget for den forside med The Bride i total, men ville foretrække forsiden med hendes arm, der tager om sværdet...
Gravatar

#3 filt 20 år siden

Ganske flot coverart, dog ville jeg synes bedre om en ren gul baggrund, fremfor den udtoning mellem gul og orange du har valgt... men det er jo nok bare mig. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#4 HeavyClaus 20 år siden

nej det er det ikke :)

;-)
Gravatar

#5 filmz-propagandapanda 20 år siden

Synes udtoningen ser fin ud...men kan nu bedre lide det originale japanske cover hvis jeg skal være helt ærlig :)
Gravatar

#6 DarkLight 20 år siden

Jo det er bare dig. Baggrunden passer flot over i dragten ved at tilføje en gradient. Hvis baggrunden var helt gul ville hun havde taget sig forfærdelig ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 McPeter 20 år siden

Takker for kommentarerne. Har lige prøvet at printe det ud på en inkjet printer for at se hvordan det ser sig ud på papir, og der synes jeg faktisk selv ganske godt om udtoningen. Den er ikke så kraftig endda.

Men det var nu ikke engang et valg jeg gjorde mig - havde fundet et cover med tegnet på bagsiden og The Bride som I ser hende på forsiden og der var gradient gul/orange som baggrund, så det tog jeg bare med som udgangspunkt. Derudover har jeg rettet titlen til så der kom snittet i og tilføjet 'Japaneese Uncut Edition'. På ryggen har jeg tilføjet 'A Band Apart' navn og logo, da jeg synes det er ret fedt og bestemt hører sig til på en Tarantino-film. Derudover ryggede jeg 'Kill Bill' længere op og tilføjede snit i, flyttede 'Volume 1' lidt længere væk fra titlen og også centreret på ryggen i stedet for at have samme justering som 'Kill Bill's bundlinie. Så er The Bride sat ind for de ordblide (:-P) eller i hvert fald for at ramme de visuelle film-valgs-centre i hjernen og så har jeg også tilføjet R2-logo og den ret vigtige tekst 'NTSC', da nogle DVD-afspillere/TV jo ikke kan vise det i farver. Og så skulle der naturligvis også lige et DTS-logo på, så man har let ved at spotte det blandt ikke-DTS film.

Altsammen lavet i Photoshop 7.0 på ca. 30 minutter, eksklusiv den tid jeg har brugt på at finde de andre custom-covers og R2/DTS-logoer. Ret sjovt at lave - tror godt jeg kunne finde på at lave flere for hyggens skyld... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 JannikAnd 20 år siden

Gør endelig det, og post dem gerne for min skyld. :)

Skriv ny kommentar: