Nu har jeg anskaffet mig Kill Bill Vol.1 i den japanske Uncut Edition. Er der nogen der ved om der kommer en lignende for Vol.2? Nu er der jo ikke så meget sort/hvid i II'eren, men de kan vel altid tilføje et par scener som de også gjorde til I'eren...
Som du kan se er der åbenbart mange forskellige meninger om det. Jeg har lige skrevet til play-asia.com for at høre om de har noget information om hvad forskellen er mellem den almindelige version og uncut.
Jeg skal nok lige skrive tilbage når/hvis de svare. Hvis jeg ikke finder noget information skal jeg nok selv lige undersøge det når jeg får min premium box af vol. 2, men det er dog først i starten af oktober den kommer :(
OK har lige fået svare fra Play-asia.com og der er som følger:
thank you for writing to Play-Asia.com.
It is the info we have from our vendor. Since you are in doubt, we can not confirm this yet.
In case of any further question, please do not hesitate to ask.
Best regards,
Steven Play-Asia.com
Samt svar fra dvdslimited.com:
Hi,
From what we understand, the versions will be the same as the American one. However, these are extremely limited to 30000 only, and are very collectible
Kind regards Dvds
Altså ikke entydigt svar. Vi bliver nok nødt til at vente med at finde ud af om der er noget specielt ved den japanske boks i forhold til de andre.
#1 McPeter 21 år siden
Nu har jeg anskaffet mig Kill Bill Vol.1 i den japanske Uncut Edition. Er der nogen der ved om der kommer en lignende for Vol.2? Nu er der jo ikke så meget sort/hvid i II'eren, men de kan vel altid tilføje et par scener som de også gjorde til I'eren...
Har prøvet at søge på DVDcompare.net uden held...
På forhånd mange tak for hjælpen!
#2 Scherlund 21 år siden
Dvdslimited.com Vanilla Version, American Version
Play-asia.com Uncut version
Cd-wow 247min version
Som du kan se er der åbenbart mange forskellige meninger om det. Jeg har lige skrevet til play-asia.com for at høre om de har noget information om hvad forskellen er mellem den almindelige version og uncut.
Jeg skal nok lige skrive tilbage når/hvis de svare. Hvis jeg ikke finder noget information skal jeg nok selv lige undersøge det når jeg får min premium box af vol. 2, men det er dog først i starten af oktober den kommer :(
#3 McPeter 21 år siden
#4 filmz-ataris 21 år siden
Mener at det der med 247 min. er forkert. De kom til at reklamere med at boksen indeholdte både Kill Bill vol. 1 og 2
#5 Zelle 21 år siden
#6 Scherlund 21 år siden
thank you for writing to Play-Asia.com.
It is the info we have from our vendor. Since you are in doubt, we can not
confirm this yet.
In case of any further question, please do not hesitate to ask.
Best regards,
Steven
Play-Asia.com
Samt svar fra dvdslimited.com:
Hi,
From what we understand, the versions will be the same as the American
one.
However, these are extremely limited to 30000 only, and are very
collectible
Kind regards
Dvds
Altså ikke entydigt svar. Vi bliver nok nødt til at vente med at finde ud af om der er noget specielt ved den japanske boks i forhold til de andre.
#7 Spanner 21 år siden
wow
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 filmz-ataris 21 år siden