Gravatar

#11 filmz-Dennis 20 år siden

#8.:

vassago, så kom til KBH. Har lige givet 110 dkk for HP4 + 5 dkk i booking bidrag.

- hvilket egentlig er sindsygt, når jeg selv laver det hele, booker på nettet og printer billetten i bio.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#12 lagoni 20 år siden

#8 - jeg udnytter "se film før kl 18 og spar 10 kr"-rabatten og så yderligere 10 kr i studierabat, nægter at give 95 kr for en biografbillet. Specielt til denne film :) Jeg ville også ha' set HP i biografen, men det var lidt for dyrt med to helaftensfilm på en måned.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13 akerman 20 år siden

Lyder ikke som om den helt levede op til dine forventninger :;)

Er det kejserens nye klæder syndromet?

#14 20 år siden

Jeg venter til den kommer som bog.
Gravatar

#15 Patriarch 20 år siden

Jeg synes den var top underholdning, og super flot. Jeg tror måske jeg lige manglede det sidste til at give den top karakter. Jeg ender på et 5tal eller stort 4tal... Det er perfekt eskapisme.

Peter jackson træffer bare nogle gange stilistiskevalg som instruktør, som jeg ikke helt er med på. Slow motion lidt sære steder, og andre små ting. Jeg høre f.eks til den gruppe som elsker LOTR, og fellowship er nok en af mine yndlingsfilm. Men jeg har det MEGET svært med Legolas og Gimli der tæller kills, legolas der surfer (det være sig på skjolde eller olifant snabler) :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 DarkLight 20 år siden

You have to put something in for the kids.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 chronaden 20 år siden

28 timer til her!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#18 filmz-Dennis 20 år siden

Til #15.:

Er meget enig i dine iagtagelser med hensyn til LOTR.

- er der nogen ufrivilligt komiske ting / personer i KK?
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#19 azathoth 20 år siden

#15: Hmm... jeg mener da også at de tæller kills i bogen, så det er skam Tolkiens valg. Surfing på et skjold må dog nok udelukkende tilskrives Jackson! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#20 JannikAnd 20 år siden

Bekræftet: konkurrencen fremgår i den grad i bogen, meget lig fremstillingen i filmen. Men surfer-elementet har jeg også svært ved at huske...

Skriv ny kommentar: