Havde lige en 10 minutters tid til at kigge lidt på min reg. 1 version af PJ KK Production Diaries igår.
Kufferten er af god kvalitet, de 4 "production designs" er indrammede og ret flotte og DVD holderen er lavet som et clipboard, hvor der er en bog der følger hele productionen.
Har ikke set skiverne endnu, men det lover godt. ;-)
jeg ved ikke hvordan man smider billeder op, men jeg skal nok, hvis jeg for en forklaring
Nej ikke ufrivillig komiske. Men der er som sagt overdreven brug af slow mo (efter min mening) - og så har PJ lidt svært ved at vide hvornår han skal klippe. Han dvæler nogle gange lidt for længe ved tingene.
Jo der er faktisk en lidt komisk scene som dog ikke blev grinet af, så det er nok bare mig der for forkerte tanker.
Spoiler for dem som INTET kender til filmen, eller som gerne vil se den uden at komme til at tænke på det jeg fandt komisk
Da de kommer tilbage til new york står Jack Blacks karakter og får taget billeder med kendte og kongelige. Og pludslig får han øje på colin hanks som står længere oppe på teater foyens træppe. De hinanden dyybt i øjnene mens baggrundstøjen dulmer hen. Lidt på samme måde som når Jack Dawson of Rose får øje på hinanden på træpen i Titanic. En klassisk måde at vise at to mennesker får øje på hinanden og lukker verden ude. Det føles bare ikke rigtig med Colin Hanks og Jack Black :D
Jeg er lige vendt hjem, og er som forventet, blæst væk. Det er uden tvivl den vildeste film i år, efter min mening. En fantastisk adaptering af den originale historie. Den tilføjer så meget dybde til det hele, og som fan af lange film, synes jeg kun at det er godt, at den tager sig god tid til at fortælle. En ren topkarakter herfra.
#26: Var det i øvrigt mig der så syner eller var det Howard Shore, der dirigerede orkesteret i teateret?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 filmz-bullseye 20 år siden
Hvis må personen gerne blærer lidt med nogle billeder!
#22 Vestas 20 år siden
#23 filmz-bullseye 20 år siden
Det kunne være lækkert at se nogle mere detaljerede billeder af hele boksen! Samt en lille kommentar til indhold og materialer.
#24 filmz-Dennis 20 år siden
Kufferten er af god kvalitet, de 4 "production designs" er indrammede og ret flotte og DVD holderen er lavet som et clipboard, hvor der er en bog der følger hele productionen.
Har ikke set skiverne endnu, men det lover godt. ;-)
jeg ved ikke hvordan man smider billeder op, men jeg skal nok, hvis jeg for en forklaring
#25 filmz-bullseye 20 år siden
link
#26 Patriarch 20 år siden
Nej ikke ufrivillig komiske. Men der er som sagt overdreven brug af slow mo (efter min mening) - og så har PJ lidt svært ved at vide hvornår han skal klippe. Han dvæler nogle gange lidt for længe ved tingene.
Jo der er faktisk en lidt komisk scene som dog ikke blev grinet af, så det er nok bare mig der for forkerte tanker.
Spoiler for dem som INTET kender til filmen, eller som gerne vil se den uden at komme til at tænke på det jeg fandt komisk
#27 filmz-bullseye 20 år siden
#28 chandler75 20 år siden
#29 elwood 20 år siden
Obs spoiler med hensyn til King Kong og The Passion...
King Kong climbs down empire
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 gi-jones 20 år siden
#26: Var det i øvrigt mig der så syner eller var det Howard Shore, der dirigerede orkesteret i teateret?