FUCK DEM! Lorte udgivelse, den ligner fandme en billig BR Fisher Price brandstation!
Og ikke engang noget DTS spor?!?!?! Hvad sker der!? De beder da folk om ikke at købe den og vente på HD udgivelsen, det er dårligt reklame! Og dårlig markedsføring, hvis der havde været DTS og en federe figur/box, hvade de solgt dobbelt så mange!
Det der bekymrer mig er, at den ikke virker til at have samme standard af special features som LOTR og den er heller ikke "extended" nær så meget. Jeg havde nok håbet på lidt mere, men det ændrer selvfølgelig ikke på at det er en fantastisk film.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ja, jeg venter også til HD-udgivelsen, som man så må håbe bliver i den extended udgave. Usandsynlig ringe at de ikke inkluderer et DTS-spor. Der skulle jo meget gerne være plads på disc'ene til det.
#1 filmz-Bruce 19 år siden
IKKE noget DTS spor :( Overvejer sgu ikke at se den før den er på HD :(
#2 McPeter 19 år siden
Desuden ser gitfset-aben lidt for plastikagtig ud - ligner ikke samme kvalitet som LOTR-udgivelserne... :-(
Men jeg skal nok have 3-disc udgaven alligevel. Har et gavekort liggende fra min søster hvor der står hun køber den til mig når den udkommer. :-)
#3 SpielbergFreak 19 år siden
Og ikke engang noget DTS spor?!?!?! Hvad sker der!? De beder da folk om ikke at købe den og vente på HD udgivelsen, det er dårligt reklame! Og dårlig markedsføring, hvis der havde været DTS og en federe figur/box, hvade de solgt dobbelt så mange!
#4 chandler75 19 år siden
#5 Tylerdurden 19 år siden
FREMRAGENDE film. Lys år bedre end den der trilogi han lavede for et par år siden.
#6 gi-jones 19 år siden
#7 pulse83 19 år siden
#8 Bohemian 19 år siden
#9 filmz-Bruce 19 år siden
#10 Bohemian 19 år siden