Gravatar

#1 JannikAnd 19 år siden

I følge DVD Active udgiver Universal Peter Jacksons King Kong i en udvidet udgave d. 14. november. Præcis som tilfældet med LotR vil det være muligt at erhverve filmen i to udgaver: en 3-disc udgave samt en limited gift-set edition.

King Kong: Extended Edition
Gravatar

#2 elwood 19 år siden

Så Gi-jones, nu kan du være rolig igen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 lyspunkt 19 år siden

Ligemeget med "extended", bare der er DTS-lydspor på.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 filmz-Bruce 19 år siden

Det bliver nok en "intended edition" :) Nå, men bliver fedt endelig at skulle se den!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 jessup 19 år siden

endelig kommer den i en ordentlig længde så vi ikke skal nøjes med den fjollede kortfilms længde på 187 min.
This is just until June
Gravatar

#6 Bates 19 år siden

#5 - Hehe - good one :D
Gravatar

#7 gi-jones 19 år siden

tjae, der er jo endnu intet om hvor meget den bliver extended, og 3 discs er jo mindre end 4 som LOTR. Det kan self være at de sparer nogle kommentarspor væk :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 elwood 19 år siden

Gad vide om der kommer et med Kong himself 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 zombieman 19 år siden

#7 ifølge dvdactive er det omkring 13 minutter den bliver forlænget med de har desuden et billede af coveret http://www.dvdactive.com/news/releases/king-kong3....
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#10 pulse83 19 år siden

Ja, uden forlydender om et DTS spor på udgivelsen. Jeg køber ikke nogen extended edition uden et DTS spor på. Jeg vil have noget for pengene. Desuden kommer der sikkert snart en HD-udgivelse af King Kong, og så sidder man med 2 DVD-udgivelser og 1 HD-udgivelse af en super underholdende, men middelmådig film.
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: