denne her nyhed vil jeg godt læse fordi den er blivet slettet så jeg ville godt høre om den person som har skrevet den ind til filmz men har fået afslag om personen ikke lige ville skrive den her :D
Netop som "Kingdom of Heaven" er blevet udsendt på dvd over det meste af verden, afslører filmens instruktør, Ridley Scott, at der kommer en director's cut på DVD allerede til næste år. Denne version af filmen, vil være cirka 45 minutter længere, end den original biografversion, som netop er udkommet på DVD. I interviewet antyder Scott, at han muligvis ikke er helt tilfreds med biografversionen, mens den kommende director's cut skaber et mere fuldendt billede
Den blev slettet fordi kilden desværre var 2 uger gammel.
Hmm. Gad vide hvordan den bliver. Jeg sad med sådan en følelse af, at den film kunne have været meget mere da jeg så den i biffen. Var ikke rigtig skuffet, men heller ikke helt på hash og piller.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-NeoDk 20 år siden
#2 chandler75 20 år siden
#3 maniac 20 år siden
Netop som "Kingdom of Heaven" er blevet udsendt på dvd over det meste af verden, afslører filmens instruktør, Ridley Scott, at der kommer en director's cut på DVD allerede til næste år.
Denne version af filmen, vil være cirka 45 minutter længere, end den original biografversion, som netop er udkommet på DVD.
I interviewet antyder Scott, at han muligvis ikke er helt tilfreds med biografversionen, mens den kommende director's cut skaber et mere fuldendt billede
Den blev slettet fordi kilden desværre var 2 uger gammel.
Edit: #2 ahh, beat me to it
#4 gi-jones 20 år siden
#5 gi-jones 20 år siden