11+13: Flere af mine venner er ingeniører. Dem ville jeg imidlertid nødigt have til at forsvare fædrelandet. Det første der ville ske, var at deres tykke briller ville dugge helt til af frygt, og derfra ville det kun gå videre ned ad bakke.
Jeg har glædet mig til den her version af filmen lige siden jeg hørte om den første gang! Det var så tydeligt i biografen, at den var blevet klippet i stumper og stykker, og at den slet ikke var på et niveau, der var Ridley Scott værdig, men samtidig var de få ting, der fungerede, så fede, at potentialet i en director's cut version var åbenlyst!
Derfor forudbestilte jeg den også hos Axel lige så snart, jeg kunne komme til det!
Jeg er sikker på, at filmen alene er alle pengene værd, men når man så læser om den sindssyge mængde akstra materiale, så er det jo lige før, jeg skal skifte underbukser!
Hmm! så er den bestilt suk! nogen gange forbander jeg den dag, jeg opdagede Filmz-forummet. Det kræver rygrad at færdes herinde og min er åbenbart som en kop kakaomælk :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#11 filt 19 år siden
#12 filmz-Bruce 19 år siden
#13 Corgan 19 år siden
#11:
Ja, det læste jeg også i det review. Men det bliver der ikke sagt noget om i biograf-udgaven, hvilket jeg fandt meget tåbeligt da jeg så den.
#14 wiseguy 19 år siden
#15 19 år siden
#16 19 år siden
;-)
#17 Outbound Sith 19 år siden
Derfor forudbestilte jeg den også hos Axel lige så snart, jeg kunne komme til det!
Jeg er sikker på, at filmen alene er alle pengene værd, men når man så læser om den sindssyge mængde akstra materiale, så er det jo lige før, jeg skal skifte underbukser!
Med lidt held kommer den med posten i morgen! :)
Fox Mulder
#18 Corgan 19 år siden
#16:
He he he... nu tror jeg ikke du skal regne med at nutidens ingeniører er bygget af samme stof som datidens. ;-)
#19 wiseguy 19 år siden
#20 wiseguy 19 år siden