Gravatar

#1 filmz-Bruce 19 år siden

Den er ude nu på R2, men såvidt jeg kan se, er den version uden undertekster. Nogle som ved om der er en ude eller snart kommer, MED undertekster?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 The Insider 19 år siden

Jeg fik den engelske udgave i går fra HMV. Den har engelske undertekster (på trods af man kan vælge "dansk" på hovedmenuen), men INTET ekstramateriale. Kunne bare ikke vente :-) Den kommende amerikanske udgave skulle have mere fedt på sig.
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 19 år siden

#2 Takker :) Kan vist heller ikke vente ;)

Hvad er leveringstiden fra HMV?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Købte den fra play.com. Også med undertekster.
Efter filmen manglede jeg dog ekstramaterial og kommentarspor.
Jeg ville se mere. Det er en helt igennem fantastisk film.
Reddede min aften hvor Wolf Creek var ved at smadre den.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 The Insider 19 år siden

#3, det kan godt tage en dag eller to før de registrerer din betaling. Når den bliver sendt afsted går der normalt 2-3 dage. Play er naturligvis også en mulighed, men med HMV er du helt sikker på at undgå told, og ofte har de nogle fine tilbud.
War. War never changes.
Gravatar

#6 PredatorX 19 år siden

Den er også ret billig på CDWOW. Og ja, genial film. Rart at have Shane Black tilbage i Hollywood...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 MadMartigan 19 år siden

Ved man hvornår den amerikanske udgave, er klar?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 filmz-michaell 19 år siden

Jeg har lige bestilt den australske version i dag fra Axel... Den skulle udkomme d. 22!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#9 The Insider 19 år siden

#8, den er vist også en anelse dyrere end den engelske og skulle - ligeledes - ikke indeholde noget som helst udover filmen.

Man kan læse specs til den kommende amerikanske udgivelse hos dvdactive nu. Den ser godt nok også kedelig ud.
War. War never changes.
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

Øv. Det er jo en film der tigger om alt muligt lækkert.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: