Jeg er helt enig... Plejer lige springe den sekvens over... (meget tøse agtigt...)... Men jeg får gåsehud på størrelse med tekopper når jeg ser den scene... F*** det må gøre nas...
Jeg er enig i at mange af de ovennævnte scener, så sandelig giver gåsehud og andre mindre behagelige følelser, men den som topper min liste er "Ichi The Killer". Hele filmen er bare for meget af det hele, selvom der er nogle der vil kalde "Tegneserievold", så er det nu afskyeligt alligevel.
det er jo individuelt hvad man finder "frastødende" man har måske en fobi der gør at man bliver "skræmt" af visse ting, men ichi the killer syntes jeg ikke er så gal igen, audition og ichi er lavet af den samme instruktør og de handler vel i bund og grund om det samme, ichi er bare lidt mere grafisk i den måde den viser vold på, mens audition, der ser man faktisk ikke så meget igen, men man ved hvad der foregår, jeg vil helt klart gerne anbefale begge film,. ps. jeg glemte næsten blue velvet, der er flere rigtig onde scener,,
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#71 Morbid 22 år siden
**SPOILER**
Slutningen var samte hårde sagde, og scenen hvor han får amputeret armen, og der sprøjter blod op i ansigtet på ham, vil haunte mig altid.
#72 chandler75 22 år siden
#73 Morbid 22 år siden
Du kunne vel ikke rette mine stavefejl nu du var i gang ? :)
#74 filmz-che 22 år siden
Jeg er helt enig... Plejer lige springe den sekvens over... (meget tøse agtigt...)... Men jeg får gåsehud på størrelse med tekopper når jeg ser den scene... F*** det må gøre nas...
#75 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#76 filmz-Kiwwy 22 år siden
#77 filmz-maban 22 år siden
jeg tror der er en hel genre du skal kigge på ;)
#78 filmz-phalanx 22 år siden
men ichi the killer syntes jeg ikke er så gal igen, audition og ichi er lavet af den samme instruktør og de handler vel i bund og grund om det samme, ichi er bare lidt mere grafisk i den måde den viser vold på,
mens audition, der ser man faktisk ikke så meget igen, men man ved hvad der foregår, jeg vil helt klart gerne anbefale begge film,.
ps. jeg glemte næsten blue velvet, der er flere rigtig onde scener,,
#79 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#80 SpielbergFreak 21 år siden