Gravatar

#1 filmz-Retep 22 år siden

tja, jeg sad og snakkede med en ven om den mest ulækre scene i en film hidtil - mit bud er klar den scene i problem child 2 hvor hele parken brækker sig ud over hinanden, og folk glider i deres eget bræk.

Hvad med jer? Hvad er det hidtil mest ulækre i endnu har set i en film?

(med klam mener jeg også "alvorlige" ting som dvs morbide gysere)

ps jeg kan godt forstille mig der er nogen som syntes dette er et utroligt frastødende emne, men så kan de jo undlade at læse det ;)
Gravatar

#2 DarkLight 22 år siden

Er det klam som fysisk på skærmen eller bare en scene der gør en dårlig ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 trekster 22 år siden

Jeg ved ikke om det er den klammeste scene nogen sinde, men jeg synes at slutscenen i Hannibal, der i øvrigt er en forfærdelig film, var ret grotesk! You know, der hvor Hannibal føder Paul Krendler (Ray Liotta) med hans egen hjerne. Fy for den! :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#4 Spanner 22 år siden

Audition:

Akupunktur-nåle og piano-wire. Stor fæl-skab
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 DarkLight 22 år siden

Spanner:
Det kræver vidst en forklaring for os, de formastelige, der ikek har set filmen ?

Af en eller anden grund har jeg altid synes at at slåskampen i Saving Private Ryan, hvor det ender med at tyskeren presser kniven ned i maven på en ham den anden, er rimelig kvalmende...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 Spanner 22 år siden

SPOILER:

Asami giver hovedpersonen en gift, der lammer hans muskler. Så stikker hun akupunktur-nåle i ansigtet og øjnene på ham og saver hans ben ved anklerne af med piano-wire.

Det er ganske fælt.
Gravatar

#7 azathoth 22 år siden

SPOILER

#6: Mums... det er så det vi andre kalder at save hans fødder af! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#8 Spanner 22 år siden

SPOILR:

Ok det er måske mere skinnebenene, der får en tur
Gravatar

#9 Kalle Ferm 22 år siden

Føj - det lyder ikke som en film jeg har lyst til at se!

Jeg synes også scenen hvor Michael Madsen (er det ikke ham) skærer ørerne af den stakkels politibetjent i Reservoir Dogs er noget af det værste jeg nognsinde har set. Jeg har ikke lyst til at gense den scene igen.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 filmz-Kadann 22 år siden

Selv om man ikke får et close-up, hvilket jeg oss' mener er unødvendigt i mange tilfælde, så må jeg sige at scenen i Payback, hvor Porter får smadret sine tæer også rangerer langt deroppe på min liste. Bare tanken om det.. brrr..
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: