Jeg plejer at gå ind på Idealo og søge efter det produkt jeg ønsker. Jeg koncentrerer mig så om de 5 billigste leverandører og tjekker deres vurdering af købere. Jeg har ikke noget problem med overførsel via bank, som de fleste tyske butikker har. Er der kreditkort mulighed, fint.
Du kan evt. lægge den leverandør du ønsker og så kan jeg undersøge nærmere.
#2: Nej, vi skulle gerne væk fra at være amatører :)
#3: Takker. Det ser nu ikke ud til at være specielt billigt i Tyskland. Kender faktisk ikke det kamera du har der, men det er nok lidt i underkanten af hvad vi har brug for. Det fede ved HVX200 er at det optager i DVCPro HD 1080p. Det faktum at det ikke optager interlaced er i sig selv vigtigt, men derudover er DVCPro formatet langt mindre komprimeret end de konsumstandarderne som HDV, der baserer sig på MPEG teknologi.
Kameraet er naturligvis til vores næste spillefilmsprojekt og jeg har haft det i kikkerten et godt stykke tid. Det er meget udbredt blandt undergrunds-film-folk fordi det i forhold til prisen leverer nogle vildt fede billeder.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Tror det er det man fra Gi-jones side kalder Kærlighed ved første bit, han snakkede hvertfald lystigt om den vilde opløsning da vi havde det til låns, til at lege med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5: Nej. Min virkelige kærlighed er den her: www.red.com
Den optager i ægte 4K og bruger rigtige film-objektiver. Det er essentielt set et 35mm kamera der er digitalt, og laver bedre billeder end de fleste digitale spejreflekskameraer. Samtidig er det relativt billigt (lidt over 100K uden optik), men stadig lidt uden for min prisklasse. Men fantasierne koster jo ingenting :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 gi-jones 18 år siden
Helt specifikt skal jeg have fingre i et Panasonic HVX200 (kamera). Nogen der har gode steder at shoppe den slags? Hvad med told og moms og den slags?
#2 chronaden 18 år siden
#3 filmz-Bruce 18 år siden
Du kan evt. lægge den leverandør du ønsker og så kan jeg undersøge nærmere.
Har du tjekket dette HD kamera?
#4 gi-jones 18 år siden
#3: Takker. Det ser nu ikke ud til at være specielt billigt i Tyskland. Kender faktisk ikke det kamera du har der, men det er nok lidt i underkanten af hvad vi har brug for. Det fede ved HVX200 er at det optager i DVCPro HD 1080p. Det faktum at det ikke optager interlaced er i sig selv vigtigt, men derudover er DVCPro formatet langt mindre komprimeret end de konsumstandarderne som HDV, der baserer sig på MPEG teknologi.
Kameraet er naturligvis til vores næste spillefilmsprojekt og jeg har haft det i kikkerten et godt stykke tid. Det er meget udbredt blandt undergrunds-film-folk fordi det i forhold til prisen leverer nogle vildt fede billeder.
#5 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-Bruce 18 år siden
#7 gi-jones 18 år siden
Den optager i ægte 4K og bruger rigtige film-objektiver. Det er essentielt set et 35mm kamera der er digitalt, og laver bedre billeder end de fleste digitale spejreflekskameraer. Samtidig er det relativt billigt (lidt over 100K uden optik), men stadig lidt uden for min prisklasse. Men fantasierne koster jo ingenting :)
#8 filmz-Bruce 18 år siden
#9 gi-jones 18 år siden
#10 filmz-netrom1 18 år siden
Her er et sted i England hvor man for 34.322,- kan blive et HVX200 rigere.
Men et er uden de 2*8Gb P2 kort.