halløj.. jeg leder efter et godt sted hvor man kan købe filmmusik. Synes ikke rigtig jeg har fundet nogle danske sider med stort nok udvalg, og den eneste udenlandske side jeg har fundet er www.moviemusic.com, men der koster forsendelsen som ind i død og helvede...
håber i kan hjælpe mig..
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Hvorfor det? Det er jo en CD-udgivelse, fuldt på højde med andre CD-udgivelser.
Det kunne dog være meget cool, hvis selskaberne udgav film, hvor musikken ligger på DVD'en, så man bare kunne afspille det som DVD-audio, som de nyere DVD-afspillere understøtter.
jeg synes bare det er dyrt at "kun" få musik iforhold til at få filmen og meget af musikken til samme pris... f.eks koster donnie darkos soundtrack mere end filmen (axelmusic.dk) Donnie Darko DVD (R1) = 100 Donnie Darko CD = 150
#1 Skobbolop 22 år siden
jeg leder efter et godt sted hvor man kan købe filmmusik. Synes ikke rigtig jeg har fundet nogle danske sider med stort nok udvalg, og den eneste udenlandske side jeg har fundet er www.moviemusic.com, men der koster forsendelsen som ind i død og helvede...
håber i kan hjælpe mig..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#2 filmz-vassago 22 år siden
www.cdwow.com
www.barnesandnoble.com
www.cduniverse.com
#3 Michael Andersen 22 år siden
Her er et par steder som jeg selv har brugt: Et udmærket dansk site er softfair.dk og et af de bedste amerikanske er intrada.com
#4 Skobbolop 22 år siden
tak for hjælpen..
#5 Skobbolop 22 år siden
#6 SpielbergFreak 22 år siden
Jeg køber altid mit filmmusik (movie scores) i GUF og så den FONA 2000 der ligger på Strøget de har begge et stort udvalg
#7 22 år siden
#8 filmz-Kadann 22 år siden
Hvorfor det? Det er jo en CD-udgivelse, fuldt på højde med andre CD-udgivelser.
Det kunne dog være meget cool, hvis selskaberne udgav film, hvor musikken ligger på DVD'en, så man bare kunne afspille det som DVD-audio, som de nyere DVD-afspillere understøtter.
#9 skittlez 22 år siden
#10 filmz-Gæst 22 år siden
jeg synes bare det er dyrt at "kun" få musik iforhold til at få filmen og meget af musikken til samme pris...
f.eks koster donnie darkos soundtrack mere end filmen (axelmusic.dk)
Donnie Darko DVD (R1) = 100
Donnie Darko CD = 150