Har nogen indvendinger eller kommentarer til dette tv? :)
Jeg synes selv, at prisen var ret god (selv om det er en lidt ældre model), og tv'et kan udfylde "tomrummet" indtil jeg kan få et større tv m. 1080p til en ok pris.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Så vidt jeg har hørt, så skulle det være et ganske udmærket fjernsyn. Jeg mener faktisk de har det samme fjernsyn inde på Hi-Fi Klubben til 6000-7000kr, så det er da et udmærket køb du har gjort dig der :)
Hvordan får jeg nu overbevist min kæreste om at det er det rigtige at give 10500,- for et 42" når hun kan se dette 32" Samsung til 4000,-. Hendes to bedste argumenter lige pt er nemlig at hun synes at Panasonic'et er for stort (42") og så har hun altid haft en svaghed for Samsung. Summa Sumarum, jeg vil have et stort fjernsyn, hun synes det bliver alt for stort! Jeg vil have Panasonic, hun vil helt sikkert stile efter den billigere (og mindre) løsning, Samsung!
Nu bliver der straks krig derhjemme. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#34 Bare stik hende et par flade - det virker hjemme hos mig. Eller ... det plejer at virke, når fruen gør det.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 filmz-Bruce 18 år siden
#32 filmz-lbw 18 år siden
Jeg har netop bestilt 1 stk. Samsung LCD 32" R32 fra wupti.com til kr. 3999,-
Har nogen indvendinger eller kommentarer til dette tv? :)
Jeg synes selv, at prisen var ret god (selv om det er en lidt ældre model), og tv'et kan udfylde "tomrummet" indtil jeg kan få et større tv m. 1080p til en ok pris.
#33 ks 18 år siden
#34 Bony 18 år siden
Hvordan får jeg nu overbevist min kæreste om at det er det rigtige at give 10500,- for et 42" når hun kan se dette 32" Samsung til 4000,-. Hendes to bedste argumenter lige pt er nemlig at hun synes at Panasonic'et er for stort (42") og så har hun altid haft en svaghed for Samsung. Summa Sumarum, jeg vil have et stort fjernsyn, hun synes det bliver alt for stort! Jeg vil have Panasonic, hun vil helt sikkert stile efter den billigere (og mindre) løsning, Samsung!
Nu bliver der straks krig derhjemme. :D
#35 Patriarch 18 år siden
#36 filmz-yoshimura 18 år siden
#37 myggen 18 år siden
#38 ks 18 år siden
#37 - Generelt, eller bare indenfor fjernsyn?
#39 myggen 18 år siden
#40 filmz-Bruce 18 år siden
#36 lol :)