Jeg står og skal flytte i lejlighed her inden så længe, og samtidig med det, kan jeg se der er overskud i budgettet. Jeg har derfor besluttet mig for, at anskaffe mig et fladskærms TV der skal præge min nye lejlighed ;)
Jeg har budgetteret med ca. 8-10.000 kr. der må spenderes alene på TV'et.. Det er her I kommer ind i billedet..
Da jeg ikke er nogen haj på området, vil jeg gerne høre forslag/erfaring til hvilke TV i kan anbefale.
En lille bemærkning er, at det skal sluttes til surround og en Xbox 360..
SKRIV LØS :)
N.b.: En anden ting er Plasma VS. LCD?! Jeg har læst mig frem til, at hvis man skal over 32" skal det helst være i Plasma, for at det kan bevare skarpheden..
Så vidt jeg ved, så er det når du kommer over de 40", at plasma skulle være bedre. Personligt kigger jeg meget på Samsungs nyeste 37" LE37M87, der kan fåes for omkring 8.5-9k. Det skulle være et ganske godt tv.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg skal være den første til at indrømme at jeg heller ikke er nogen haj på området, men jeg kiggede på nogle af Sonys Bravia fjernsyn og jeg var ikke just imponeret. Det virkede meget pixeleret. Andre var ligesom en skærm på en bærbar hvor farverne bliver matte hvis man ikke sidder i den helt rigtige vinkel.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg har selv i rigtig lang tid kigget i den prisklasse. Og efter lang søgen, og meget læsning på bl.a. recordere.dk, så havde jeg set mange anbefalinger på Panasonics PX70-plasma-modeller - PV70'erne er de samme, bare uden indbygget digital-tuner. Jeg købte 37" udgaven: TH-37PX70. Jeg er meget tilfreds med skærmen, og bruger den meget til både DVD, Kabel-TV og Xbox360 :-) En klar anbefaling herfra!
Panasonic er også lige kommet ud med deres FullHD plasma'er som hedder PZ70/PZ700 istedet for PX70/PX700, de er dog stadig ikke i dit prisniveau i danmark, og bruger ved maksimal belastning dobbelt så meget strøm som PX'erne :)
#1 filmz-Don Drift 18 år siden
Jeg står og skal flytte i lejlighed her inden så længe, og samtidig med det, kan jeg se der er overskud i budgettet. Jeg har derfor besluttet mig for, at anskaffe mig et fladskærms TV der skal præge min nye lejlighed ;)
Jeg har budgetteret med ca. 8-10.000 kr. der må spenderes alene på TV'et.. Det er her I kommer ind i billedet..
Da jeg ikke er nogen haj på området, vil jeg gerne høre forslag/erfaring til hvilke TV i kan anbefale.
En lille bemærkning er, at det skal sluttes til surround og en Xbox 360..
SKRIV LØS :)
N.b.: En anden ting er Plasma VS. LCD?! Jeg har læst mig frem til, at hvis man skal over 32" skal det helst være i Plasma, for at det kan bevare skarpheden..
#2 dyg 18 år siden
#3 frahm-2 18 år siden
#4 filmz-michaell 18 år siden
#5 dyg 18 år siden
#6 filmz-Kadann 18 år siden
Og det bør tilføjes, at det ikke er første gang de har mistet det.
#7 filmz-michaell 18 år siden
Motherfu... det ville jeg godt have vidst inden jeg bestilte tv'et ;) Nå, men så må vi se hvad der sker!
#8 filmz-Don Drift 18 år siden
#9 filmz-saku 18 år siden
de har samme paneler (joint venture fabrik) men elektronikken i sonys er nyere og bedre.
#10 allanmc 18 år siden
Den kan f.eks. fås for 8799,- hos geco.dk.
Panasonic er også lige kommet ud med deres FullHD plasma'er som hedder PZ70/PZ700 istedet for PX70/PX700, de er dog stadig ikke i dit prisniveau i danmark, og bruger ved maksimal belastning dobbelt så meget strøm som PX'erne :)
Reviews:
http://www.tech.co.uk/home-entertainment/tv/tvs-di...
http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/panasonic_...
http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2007/05/0...